به گزارش ایرنا، مسابقات فریزبی قهرمانی آلتیمیت چمنی سال 96 کشور در رده آقایان با شرکت 10 تیم از تاریخ 20 الی 24 شهریور ماه به میزبانی شهرستان ارومیه انجام شد که در انتها ورزشکاران خوزستانی صاحب نشان نقره این مسابقات شدند.
در این رقابت ها تیم هایی از استان های خوزستان، تهران، همدان، قم، گیلان، یزد، کهکیلویه وبویراحمد، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی حضور داشتند که در مرحله اول در چهار گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند همچنین از هر گروه 2 تیم به مرحله حذفی صعود کرد.
تیم خوزستان در مرحله اول با اقتدار و با نتیجه 15بر 2 تیم زنجان را شکست داد و به عنوان تیم اول گروه خود صعود کرد همچنین در مرحله حذفی در یک رقابت پرتنش تیم پرحاشیه قم را با ارائه یک بازی قدرتمند و با نتیجه هشت بر چهار شکست داد و به جمع چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تیم خوزستان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 به شش از سد تیم قدرتمند آذربایجان غربی عبور کرد و به فینال راه یافت که می بایست مقابل تیم همدان به میدان رود.
در بازی فینال تیم خوزستان در حالی که رقابت پایاپایی با تیم همدان داشت با نتیجه 12 به 8 مغلوب این تیم باتجربه وقوی شد و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.