به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کرم علی شیرمرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:دشمنان با تلاش گسترده در ابعاد مختلف به دنبال تضعیف و کم رنگ کردن نهاد خانواده هستند.
وی اظهار کرد: دور شدن ما از صله رحم و همبستگی های خانوادگی از طریق نزدیک شدن به فضای مجازی نیز از سوی دشمنان طراحی و برنامه ریزی و هدایت شده است.
وی تاکید کرد: اسلام به اهمیت جایگاه خانواده تاکید فراوان دارد و خانواده ها باید نسبت به فرزندان خود و گرایش آنها به شبکه های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمن هوشیار باشند.
حجت الاسلام شیرمرد در بخش دیگری از سخنانش از شهروندان خواست با توجه فرا رسیدن جشن عاطفه ها ، به اقشار ضعیف و نیازمند و دانش آموزان مستضعف کمک کنند.
امام جمعه موقت اندیمشک اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید باید همراه با برنامه های اثرگذار حوزه تعلیم و تربیت همراه باشد.
وی اضافه کرد:تعلیم و تربیتی صحیح است که مبتنی بر ارزش های اسلامی ، انسانی و اخلاقی باشد لذا باید با ترغیب دانش آموزان به الگو پذیری از اهل بیت علیهم السلام بستر تعلیم تربیت اسلامی در جامعه بیشتر از همیشه مهیا شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و صفر گفت: این ایام فرصتی برای ارائه فرهنگ اسلام ناب محمدی به جامعه به ویژه قشر جوان است.
وی گفت: اخلاق ،معنویت ، ایثار و بصیرت در ایام محرم با انجام برنامه های اصولی ترویج داده شود.
وی با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در میانمار گفت:مجامع بین المللی نباید در برابر چنین جنایات ضد انسانی سکوت کنند و باید از خواب غفلت بیدار شوند و با اتخاذ تدابیر لازم مانع ادامه این جنایتها شوند.
/7281/6002/
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.