به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی روز پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم فولاد و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هادی حیدری عضو کانون هواداران فولاد بود لذا تلاش کردیم تا با پیروزی در این دیدار روح این هوادار خوزستانی را شاد کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که در بازی مقابل پیکان نیز مستحق شکست نبودیم افزود: همچنین در رقابت های جام حذفی چون از شرایط مسابقات دور بودیم نتوانستیم فولاد همیشگی باشیم و در مقابل ایرانجوان شکست بدی داشتیم.
وی ادامه داد: در بازی امروز تنها به بردن فکر می کردیم و نمی خواستیم در مقابل چشمان هواداران خود بازنده باشیم لذا همان طور که دیدید تمام لحظات بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم.
پورموسوی ادامه داد: در این بازی رحیم زهیوی، ایوب والی و پیمان شیرزادی پس از دو ماه به ترکیب تیم اضافه شدند که کمک خوبی به ما کردند و نشان دادند اگر در شرایط بازی قرار بگیرند آینده درخشانی در انتظار فولاد خواهد بود.
وی در خصوص آرش افشین گفت: آرش بازیکن بزرگی است اما در دو فصل اخیر مشکلاتی برای این بازیکن بوجود آمد که نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد. او امروز با گلی که زد زحمات بازیکنان تیم را به ثمر نشاند که جای تشکر دارد.
هادی حیدری جوان خوزستانی و عضو کانون هواداران تیم فولاد خوزستان به علت مریضی از ناحیه کبد چند روز گذشته از دار دنیا رفت.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با برتری 2 بر صفر فولاد به پایان رسید.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.