به گزارش ایرنا، دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان که روز پنجشنبه در اهواز برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود که در ذیل می خوانیم:
تماشاگران فولادی پیش از شروع این دیدار به هنگام تمرین تیم فولاد خوزستان ، با سر دادن شعارهایی بازیکنان این تیم را تشویق کردند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم فولاد خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت تیم سپاهان اصفهان رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
همچنین عبدالله کرمی و ساسان انصاری بازیکنان سابق دو تیم سپاهان و فولاد پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تیم های مقابل رفتند.
ساسان انصاری بازیکن محبوب فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که 14 گل برای این تیم به ثمر رساند در این بازی با پیراهن سپاهان مقابل تیم سابقش قرار گرفت که این موضوع به مذاق تماشاگران اهوازی خوش نیامد.
پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت یکی از تماشاگران فولاد خوزستان اعلام شد و به دنبال آن تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعار 'هادی با تعصب' روح این هوادار فولادی را شاد کردند. همچنین بازیکنان فولاد خوزستان به هنگام گرفتن عکس دسته جمعی عکس این هوادار را به دست داشتند.
گرمای بیش از حد شهر اهواز این بار هم موجب شد که تعداد تماشاگران اندکی در ورزشگاه غدیر حاضر شوند. تنها 700 تماشاگر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.
در دقیقه 38 بازی تیم سپاهان اصفهان صاحب یک موقعیت گلزنی شد که حامد لک سنگربان فولادی ها با یک واکنش استثنایی مانع از گل زنی زردپوشان شد که در ادامه تشویق تماشاگران را به همراه داشت.
پیش از شروع نیمه دوم بازی در حالی که بازیکنان تیم سپاهان در زمین حاضر بودند بازیکنان تیم فولاد خوزستان با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که اعتراض کادر فنی سپاهان را به همراه داشت.
در دقیقه 64 بازی آرش افشین از سانتر دیدنی عبدالله ناصری به خوبی استفاده کرد و دروازه تیم سپاهان را باز کرد. افشین پس از دو فصل حضور در لیگ موفق به گلزنی شد.
افشین پس از زدن گل به سمت سید سیروس پورموسوی رفت و در آغوش این مربی قرار گرفت. همچنین در ادامه به سمت هواداران فولادی رفت و از سوی آن ها مورد تشویق قرار گرفت.
در دقیقه 93 بازی در حالی که دروازه بان تیم سپاهان اصفهان قصد پاس دادن به بازیکن هم تیمی خود را داشت توپ او به صورت اتفاقی به پشت سر فرشاد جانفزا برخورد کرد و وارد دروازه سپاهان شد.
در این بازی حسن جعفری و جلال علی محمدی از تیم سپاهان و حامد لک و آرش افشین از تیم فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
بازیکنان تیم فولاد خوزستان به همراه کادر فنی پس از این برد ارزشمند به سمت هواداران خود رفتند و به شیوه ایسلندی مورد تشویق قرار گرفتند.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با برتری 2 بر صفر به پایان رسید.
6002/خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.