فاطمه دغاغله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد دختران علاقه مند و مستعد فوتبال در خوزستان ، نبود یک تیم لیگ برتری در این استان محسوس بود که از سال گذشته با پیگیری های هیات فوتبال و همکاری مسئولان باشگاه استقلال خوزستان، این تیم تشکیل و روانه مسابقات لیگ برتر شد.
وی ادامه داد: سال گذشته یک هفته مانده به شروع مسابقات تیم را جمع کردیم و این موضوع سبب شد که از بازیکنان درجه 2 و سه استان که اکثراً فوتسالیست بودند استفاده کنیم.
نایب رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به نداشتن خوابگاه برای بازیکنان غیر بومی گفت: این کمبود باعث می شود کمتر بازیکنی در اهواز حضور پیدا کند ولی با این وجود به دنبال حفظ امتیاز تیم استقلال خوزستان در اهواز هستیم و در ادامه با جذب چند بازیکن خوب و تراز اول حضوری قوی در رقابت ها داشته باشیم، از مسئولان باشگاه انتظار داریم که مانع از فروپاشی این تیم لیگ برتری شوند.
وی با اشاره به این که تمام بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کردیم افزود: درعین حال با چند بازیکن خوزستانی ملی پوش که در این فصل بازیکن آزاد هستند مذاکراتی انجام دادم که خوشبختانه همگی آن ها جواب مثبت دادند، اکثر بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی خوزستانی هستند که اگر آن ها را در اختیار داشته باشیم به راحتی می توانیم قهرمان لیگ شویم.
دغاغله با بیان این که سال گذشته تیم بانوان استقلال خوزستان با یک میلیارد ریال بسته شد افزود: سعی کردیم در سال اول حضور خود در لیگ برتر، تیم را حفظ کنیم که موفق به انجام این امر شدیم.
سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان در پایان افزود: با توجه به این که تیم استقلال خوزستان در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور جام کوثر 14 مهرماه در اهواز پذیرای شهرداری بم خواهد بود امیدوارم هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور این تیم در لیگ برتر امسال توافق کند و دل دختران فوتبالیست استان را شاد کند.
به گزارش ایرنا، استقلال خوزستان، قشقایی شیراز، آذرخش تهران، شهرداری سیرجان، خیبر خرم آباد، شهرداری بم، نماینده بوشهر، ذوب آهن اصفهان، راه یاب ملل سنندج، همیاری آذربایجان‌غربی، آینده‌سازان میهن نجف آباد و پالایش گاز ایلام تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر کشور هستند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.