حمید سالمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم‌ های ملی داژبال آقایان و بانوان کشور طی روزهای 15 تا 20 شهریورماه به میزبانی اهواز در سالن قدس برگزار شد که در پایان این اردو هفت بانوی خوزستانی برای حضور در رقابت های داژبال قهرمانی آسیا انتخاب شدند.
رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان افزود: منا بهمنی‌نژاد، مولود بهمنی نژاد، نگار عراقی، سیده ‌فاطمه شریفی ‌نسب، سیده‌ سمانه اهوازیان، زهرا خلیلیان و ابتسام عتابی هفت ورزشکار خوزستانی منتخب برای حضور در رقابت های آسیایی هستند. همچنین پروانه شقایق به عنوان مربی، تیم‌ملی بانوان را در این پیکارها همراهی می‌کند.
وی ادامه داد: سید بهنام موسوی و امیر مصداقی 2 ورزشکار دیگر خوزستانی هستند که به همراه تیم ملی آقایان به این پیکارها اعزام می‌شوند. همچنین نگار افشین از خوزستان به عنوان داور در این رقابت‌‌ها به کار قضاوت می پردازد.
سالمی عنوان کرد: تیم های داژبال آقایان و بانوان استان سال گذشته در رقابت های قهرمانی کشور عناوین نخست را به خود اختصاص دادند که این امر موجب شد که بسیاری از ورزشکاران استان در قالب تیم های ملی به مسابقات آسیایی اعزام شوند.
به گزارش ایرنا، رقابت های داژبال قهرمانی آسیا از پنجم تا یازدهم مهرماه به میزبانی مالزی برگزار می‌شود.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.