سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: کلینیک متخصصان بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهران غنوی اظهار کرد: با یاری و تلاش تمام همکاران واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شادگان و حمایت همه‌جانبه دانشکده علوم پزشکی آبادان به ویژه دکتر آموزنده؛ اقدامات خوبی در این حوزه محقق شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به مردم و نیاز به یک ساختمان و تجهیزات لازم، ساختمان کلینیک متخصصان در بیمارستان شهید علی معرفی‌زاده احداث شد.

غنوی ادامه داد: پروژه ساختمان کلینک متخصصان در بیمارستان شهید علی معرفی‌زاده تا به امروز از نظر ساخت بیش از 90درصد پیشرفت داشته است و به یاری خداوند در آینده بسیار نزدیک افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اعتبار این پروژه یادشده را 40میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تهیه و تجهیز وسایل موردنیاز اتاق عمل چشم که از بهترین برندهای به‌روز و جهانی خریداری شده است، از دیگر اقداماتی بود که در هفته‌های گذشته اجرایی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: هزینه تجهیزاتی که برای اتاق عمل چشم خریداری شده است بیش از 810 میلیون ریال است.

وی از اهمیت نگهداری و حفظ مواد غذایی در مجموعه‌های بهداشتی، درمانی گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع توانستیم سرد‌خانه زیر صفر و بالای صفر را در آشپزخانه بیمارستان شهید معرفی‌زاده احداث کنیم و این سردخانه هم اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و همچنین سردخانه نگهداری اجساد نیز ساخته شده است و مجموعه هزینه برای این سردخانه‌ها بیش از بر 2/5 میلیارد ریال بوده است.

غنوی بیان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه بیش از 400نفر در بیمارستان شادگان توسط پزشکان متخصص و با تعرفه دولتی معاینه می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود 73 خانه بهداشت و 13 مرکز بهداشتی، درمانی نیز تعمیرات اساسی و بهسازی شدند که تعدادی از آنها در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و برخی دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با ذکر مثالی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه بهداشت در این شهرستان، گفت: مرکز بهداشتی، درمانی روستای سالمی با هزینه‌ای بالغ بر2/4 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ در مرکز بهداشت روستای شاولی نیز تمام ساختمان بهسازی و تعمیر و همه وسایل تجهیزاتی آن نیز خریداری شده است که هزینه بهسازی این ساختمان بیش از 2/7 میلیارد ریال بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.