شهرام پرنیاک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس تصمیم جلسه هماهنگی و نتیجه قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال کشور، حضور این تیم به عنوان سومین نماینده خوزستان در مسابقات لیگ قطعی شد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این که پدافند رعد دزفول فصل گذشته در بین چهار تیم نخست لیگ دسته اول قرار گرفت که با حمایت شهرداری دزفول اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد: باشگاه پدافند رعد که تحت پوشش پایگاه هوایی دزفول قرار دارد به عنوان یک باشگاه نظامی مجوز استفاده از جذب بسکتبالیست‌های سرباز را دارد.
وی با اشاره به این که تیم پدافند رعد دزفول پس از نیروی زمینی تهران دومین تیم نظامی حاضر در لیگ برتر بسکتبال کشور محسوب می شود افزود: پدافند رعد دزفول یکی از تیم های خوب و آینده دار بسکتبال کشور به شمار می رود که سال گذشته تا مرحله پایانی پیش رفت.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این که عملکرد پدافند رعد دزفول در لیگ نشان داد که این تیم با اقتدار در لیگ برتر حضور پیدا می کنند و زنگ تفریح تیم ها نخواهد بود افزود: تیم پدافند رعد دزفول با توجه به این که از امتیاز جذب بازیکن سرباز برخوردار است قطعا می تواند بازیکنان تراز اول بسکتبال کشور را اختیار کند.
وی به برگزاری مسابقات لیگ برتر از روز 20 مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به جلسه هماهنگی انجام شده در فدراسیون، مسابقات این فصل لیگ برتر با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد و دیگر به تعداد تیم ها اضافه نمی شود.
پرنیاک در پایان با اشاره به تیم های خوزستانی حاضر در لیگ های برتر و دسته یک بسکتبال بانوان گفت: بسکتبال خوزستان در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و در رده های پایه عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است.

6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.