به گزارش ایرنا، روز شنبه دو تیم فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر در چارچوب رقابت های جام حذفی در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حواشی همراه بود که در ذیل می خوانید:
بازی امشب در دمای 42 درجه سانتیگراد برگزار شد و این موضوع باعث شد که تنها 500 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بین دو تیم فولاد و ایرانجوان باشند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم فولاد خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت ایرانجوان بوشهر رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
چمن ورزشگاه غدیر اهواز در این دیدار برخلاف بازی گذشته از کیفیت مناسبی برخوردار و کادر فنی هر دو تیم از این موضوع رضایت کامل داشتند.
فولادی ها که در بازی های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده بودند در حالی به مصاف تیم ته جدولی ایرانجوان بوشهر می رفتند که تصور می شد کار آسانی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی داشته باشند.
تیم ایرانجوان بوشهر در نیمه اول بازی برخلاف سرخپوشان فولادی به کار تدافعی پرداختند و به دنبال اداره کردن بازی بودند.
در نیمه دوم بازی باز هم فولادی ها سوار بر بازی بودند و موقعیت های بسیاری بر روی دروازه ایرانجوان خلق کردند اما از روی کم دقتی یکی پس از دیگری به هدر رفت و بازیکنان این تیم نتوانستند قفل دروازه نماینده بوشهر را باز کنند.
اما این انتهایی کار نبود و این بار تیم ایرانجوان بوشهر که می خواست دیگر تیم شگفتی ساز جام حذفی لقب گیرد کار بسیار بزرگی در اهواز انجام داد و با گلی که در دقیقه 85 بازی به ثمر رساند موجبات حذف فولاد را فراهم کرد و این موضوع ناراحتی هواداران را به همراه داشت.
سجاد فیض الهی بازیکن سابق فولاد خوزستان از سانتر بازیکن هم تیمی خود به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه سر دروازه سرخپوشان را باز کرد.
بازیکنان تیم ایرانجوان بوشهر پس از پایان بازی از شوق این برد در وسط زمین جشن شادی برپا کردند.
در این بازی اویس کردجهان بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر تنها اخطاری این دیدار به شمار می رفت.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال با پیروزی یک بر صفر ایرانجوان به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.