به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:سیاست های کنونی آمریکا و استکبار جهانی قابل قبول نیست و آنها همواره در برابر جنایات ضد انسانی سکوت پیشه می کنند.
وی اظهار کرد: پشت تمام جنایت های جهان ، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد و گروه های تروریستی داعش و تکفیری نیز دست نشانده و تربیت یافته دست آنها هستند.
وی گفت:با مدد الهی امروز شاهد نابودی گروه های تکفیری و عاملان جنایات گسترده در منطقه هستیم.
امام جمعه اندیمشک در ادامه با محکوم کردن جنایت های ضد انسانی ضد مسلمانان در میانمار اظهارکرد: این جنایات برای کمرنگ کردن اسلام است اما بی شک شکست خورده واقعی این جنایت ها ، عاملان آنها خواهند بود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت هفته تعاون گفت:بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور و نیروهای انسانی مستعد موجب خودکفایی کشور می شود.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:پیشرفت اقتصادی ما با انتخاب مدیران خوب و کارآمد امکان پذیر است و همه باید برای تحقق شعار امسال با همدلی و عزم راسخ تلاش کنند.
وی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت:عید بزرگ غدیر عید اکمال دین است و ولایت امام علی(ع) نعمت خداوند برای ادامه مسیر نبوت است.
وی اظهار کرد:همانگونه که در اعیاد مختلف شادی و سرور را در جامعه می بینیم باید در این عید بزرگ نیز شور و اشتیاق را در جامعه و خانواده زنده کرد.
امام جمعه اندیمشک بر ضرورت تبیین جایگاه غدیر در بین نسل های جدید جامعه و شناساندن اهمیت آن به جوانان تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به قیام 17 شهریور سال 57 مردم انقلابی ایران گفت: این قیام نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت بیشتر مردم برای سرنگونی رژیم پهلوی داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا مردم خداجوی اندیمشک پس از برگزاری نماز جمعه ، از مصلای جمعه تا میدان راه آهن این شهر در محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با فریاد ا... اکبر و سردادن شعارهایی ، انزجار خود را از جنایات ضد انسانی در میانمار نشان دادند.
7281 / 6037
خبرنگار: زهرا دهقان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.