به گزارش خبرنگار ایرنا سعید مفتخر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی اظهار کرد: هر چند در رقابت های لیگ دسته 1 تاکنون نتایج ایده آلی کسب نکردیم اما در جام حذفی حرف های بسیاری برای گفتن داریم و می خواهیم شگفتی ساز شویم.
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر افزود: هر چند که تفاوت های زیادی به لحاظ مهره و کار فنی بین دو تیم فولاد و ایرانجوان وجود دارد زیرا ما یک تیم لیگ یکی بوده و فولاد سال ها در لیگ برتر بازی می کند اما این موضوع دلیل نمی شود که از قبل بازنده بازی باشیم.
وی با بیان این که به اهواز نیامده ایم که بازنده باشیم و سعی می کنیم بازی بسیار خوبی به نمایش بگذاریم و با دست پر به بوشهر برگردیم افزود: هر چند فولاد از امتیاز میزبانی برخوردار است اما ما نیز تلاش می کنیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم.
مفتخر در خصوص تیم فولاد عنوان کرد: بازی‌های این تیم را در لیگ برتبه خوبی ر آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کردیم و به خوبی می دانیم که حریف هم مثل ما برنامه خاصی برای جام حذفی دارد و نمی خواهد بازی را واگذار کند.
وی بیان کرد: بازی‌های با فولاد محک خوبی برای بازیکنان ماست چرا که خود را برای دیدار با صبا در هفته پنجم لیگ دسته اول آماده می‌کنیم.
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در خصوص پورموسوی گفت: از زمانی که در لیگ های نوجوانان و جوانان فعالیت می کردم آقا پورموسوی را میشناسم و مطمئن هستم تیم فولاد خوزستان با وجود این مربی موفق خواهد بود.
دیدار بین 2 تیم فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی روز شنبه در اهواز برگزار می‌شود.
6068
خبرنگار:پارسا شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.