بهروز مکوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: هر چند در این فصل 20 بازیکن خود را از دست دادیم و 20 بازیکن جدید جایگزین شد و هماهنگی آن ها سخت و زمان بر است ولی توقع کادر فنی از تیم خیلی بیشتر است.
مربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که پس از گذشت 5 هفته از لیگ برتر از عملکرد کلی تیم راضی نیستیم افزود: ما کار خود را دیر شروع کردیم و در طول این مدت با مشکلاتی مواجه بودیم اما دلیل نمی شود که نتایج خوبی کسب نکنیم و باید تلاش خود را به مراتب بیشتر کنیم. انتظار داشتیم در بازی های خانگی بهتر ظاهر شویم اما متاسفانه این امر محققق نشد و بسیار کم فروغ بودیم.
وی با اشاره به این که لیگ برتر فرصت آزمون و خطا برای داوران نیست افزود: معتقدم نیروهای جوان خود را باید به مرور زمان وارد چرخه مسابقات کنیم نه این که یک مرتبه داوران خوب خود را کنار بزنیم و قصد جوان گرایی داشته باشیم.
مکوندی ادامه داد: تمام مسابقات حساس هستند و نباید تصور کرد یک بازی چون مهم نیست از داوران جوان و کم تجربه استفاده کرد.
وی گفت: نباید فکر کنیم چون در فوتبال ما جوانگرایی صورت گرفته است باید به یک باره داوران را نیز جوان کنیم که این موضوع بسیار اشتباه است.
وی در خصوص جریمه اش از سوی کمیته انضباطی گفت: در بازی هفته چهارم مقابل تیم پدیده کادر فنی ما نسبت به تصمیمات کمک داور بازی معترض بود و در ادامه فعل و انفعالاتی رخ داد که صحیح نبود.
وی گفت: در آن بازی نسبت به تصمیم کمک داور معترض شدم و با دست به جایگاه نیمکت زدم که حرکت صحیحی نبود و در مصاحبه بعد از بازی عذرخواهی کردم اما در هرصورت جریمه شدیم و باید به تصمیم کمیته انضباطی احترام گذاشت.
مربی تیم استقلال خوزستان افزود: از روز گذشته تمرینات خود را برای حضوری مقتدر در جام حذفی شروع کردیم و هفته آینده باید در اهواز به مصاف تیم دشت مغان برویم.
وی گفت: با توجه به این که بازی های جام حذفی و سپس لیگ را در پیش داریم فرصت نداریم که به اردو برویم.
وی عنوان کرد: قطعا تیم ما در آینده با هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان تیم حاصل می شود نتایج بهتری کسب می کند و انتظار داریم که هواداران درلیگ هفدهم ما را یاری کنند چون تنها دلخوشی ما هواداران خون گرم خوزستانی است.
6064
خبرنگار : پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.