شهرام پرنیاک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: حضور یک تیم از خوزستان در لیگ برتر و 2 تیم در لیگ دسته یک نشان دهنده آن است که بسکتبال بانوان استان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و در آینده نزدیک هم ردیف بسکتبال آقایان حرف اول را در کشور می زند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: در سال جاری تمام تیم های رده های سنی پایه استان در بخش بانوان جزء هشت تیم برتر کشور هستند.
وی با بیان این که برای اولین بار 2 تیم از خوزستان در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور حضور پیدا می کنند افزود: مسابقات دسته یک باشگاه های کشور با شرکت 12 تیم در دو گروه الف و ب از 22 شهریور آغاز می شود که تیم‌های نفت و گاز مسجدسلیمان و نظام مهندسی خوزستان به عنوان نمایندگان استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.
پرنیاک ادامه داد: تیم نظام مهندسی خوزستان در گروه الف این مسابقات با تیم‌های سلامی، مهرخلیج فارس، دانشگاه الزهرا، دانشگاه آزاد شهرکرد، تیروژ کردستان همگروه است و تیم نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در گروه ب، به مصاف تیم‌های سینا تهران، سفید آفتاب پارس، رهپویان بندر عباس، هیات بسکتبال گیلان و هیات بسکتبال قم خواهد رفت.
وی عنوان کرد: تیم نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از دو تیم حاضر در مسابقات لیگ یک بسکتبال بانوان است که با قهرمانی دراین رقابت ها می تواند به سوپر لیگ کشور راه پیدا کند. بسکتبال شهرستان مسجدسلیمان در سال های اخیر ارتقای خوبی داشته و پس از آبادان یکی از قطب های بسکتبال خوزستان محسوب می شود.
رییس هیات بسکتبال خوزستان در خصوص تیم بانوان پالایش نفت آبادان که سال گذشته عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ کشور را از آن خود کرد گفت: قطعا این تیم با هدایت خانم مرتضی زاده که از دانش بسیار خوبی برخوردار است یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در سوپرلیگ محسوب می شود.
به گزارش ایرنا هفته اول مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان در گروه الف به میزبانی تهران و در گروه ب به میزبانی قزوین برگزار می شود.
6002خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.