به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان که به مناسبت هفته پدافند هوایی در قرارگاه خاتم الانبیاء اهواز برگزار شد، اظهار کرد:اگر فردی بخواهد با آمریکا سازش کرده و به این کشور اعتماد کند از نظام جمهوری اسلامی ایران خارج بوده و از جرگه ولایت نخواهد بود.
وی افزود: اکنون پایندی و خط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خط ولایت فقیه است و هر کسی خط ولایت را تضعیف و زیر سوال ببرد، از ملت ایران نیست.
جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد:همچنین هر کسی که توان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج مردمی و اقتدار نظامی این کشور اسلامی را زیر سوال ببرد و به کشورهای زورگو باج دهد، از جرگه نیروهای مصلح و انقلابیون خارج است.
وی گفت:به عقیده ما هیچ کشوری نباید خود را ابرقدرت جهان بداند چرا که هرکسی به قدرت خداوند متکی بوده و از خط الهی خارج نشود، ابرقدرت است.
وی اظهار کرد: نیروهای آمریکایی که خود را ابرقدرت جهان می نامند در میدان‌های مبارزه و درگیری آن قدر ضعیف هستند که نتیجه آن را در کشور لبنان و در مبارزه با گروه‌هایی مانند حزب‌ا... می‌توان مشاهده کرد.
جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور اضافه کرد: آمریکا در سوریه و افغانستان شکست را تجربه کرده و تنها یک طبل تو خالی است که مانند یک کفتار پیر به دولت‌های ضعیف منطقه و جهان چنگ و دندان نشان می ‌دهد.
وی ادامه داد: اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارند تا در هر نقطه ای که رهبر معظم انقلاب فرمان دهد، جان خود را فدای کشور کنند.
سرتیپ دوم مختاری فر گفت: نیروهای مسلح این نظام اسلامی هیچ هراسی از یاوه گویی های دشمن مبنی بر اینکه گزینه حمله نظامی روی میز است، ندارند چرا که این حرف ها از پایه بی اساس است.
وی خاطرنشان‌کرد: فرود هواپیمای عبدالمالک ریگی تروریست معروف در خاک ایران با همکاری سازمان اطلاعات و نیروی هوایی ارتش یکی از نقاط قوت پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران بود.
صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) روز سه شنبه به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری ، یگان های نمونه نزاجا، پداجا، مرزبانی ناجا و یگان نمونه ناجا در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در اهواز برگزار شد.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.