به گزارش ایرنا آیت ا... عباس کعبی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان که به مناسبت هفته پدافند هوایی در قرارگاه خاتم الانبیای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، امنیت، عزت ملی ، لنگرگاه اطمینان، آسایش و آرامش برای ملت در استحکام، عزت و امنیت کشور هستند.
وی با بیان اینکه امنیت ایران مردم پایه و ولایت محور است ،گفت: اکنون نیروهای مسلح با وحدت، هماهنگی، برادری و صمیمیت بر اساس وظایف ذاتی خود، نقش یکدیگر را تکمیل و در مقابله با دشمنان ایستاده اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نیروهای مسلح را می توان در مکتبی بودن، مردمی بودن و انقلابی بودن خلاصه کرد.
وی بیان کرد: ایمان نیروهای مسلح به روز جزا نیز در راس این ویژگی ها قرار داشته و همواره خداوند سرچشمه همه قدرت ها است.
آیت ا... کعبی افزود: هوافضا، زمین، دریا، قدرت موشکی، پدافند هوایی همگی در راستای مقابله با دشمنان اسلام، بدخواهان ملت ایران و همچنین ستمگران است.
وی ادامه داد: پدافند هوایی وظیفه دفاع از مرزهای هوایی را برعهده داشته و مرزبان آسمان های ایران و خط اول مقابله با هجمه احتمالی دشمنان است چرا که تهدید در درجه اول هوایی بوده اما پدافند هوایی کشور در مقابل هرنوع تهدیدی ایستادگی کرده و جواب محکمی به دشمن خواهد داد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: کشورهای آمریکا، فرانسه، قطر، امارات، ترکیه و رژیم صهیونیستی فرماندهی داعش را برعهده داشته و هدف اصلی آنها از روی کار آوردن داعش و همچنین تشدید جنگ های داخلی در منطقه، تامین امنیت رژیم صهیونیستی، نابودی منابع انسانی و زیرساخت ها، ارائه نقشه جدید برای منطقه، نابودی ارتش و تجزیه کشورهای منطقه به ویژه عراق، یمن و سوریه است.
وی بیان کرد:نیروهای مسلح نظام اسلامی برای مقابله با زورگویی و برقراری صلح و امنیت در کشور و برای تحقق امنیت پایدار حرکت می کنند و همین امر اکنون امنیت خوبی را در مرزهای ایران و منطقه ایجاد کرده است.
وی افزود: نیروهای مقاومت در منطقه به ویژه در سوریه و عراق روز به روز مواضع داعش را بازپس گرفته و این جنایتکاران را بیرون می رانند و باعث شده سیاست های حامیان آمریکایی و صهیونیستی داعش در منطقه اعمال نشود.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.