به گزارش ایرنا کیاوش علاسوند پس از پیروزی تیمش مقابل ارژن شیراز در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امشب هیجان فوق العاده ای داشت و دو تیم نمایش خوبی داشتند و هیچ کدام نمی خواستند بازنده بازی باشند.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز افزود: ابتدا خوب شروع کردیم اما در انتهای نیمه عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم و این فرصت را به حریف دادیم که برنده به رختکن برود.
وی با بیان این که نمی خواستیم 3 امتیاز این دیدار خانگی را به راحتی از دست دهیم افزود: بازیکنانم در نیمه دوم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و فعل بردن را به خوبی در زمین پیاده کردند.
علاسوند در پاسخ به این پرسش که آینده تیم ملی حفاری را چگونه ارزیابی می کند افزود: اگر بتوانیم اشتباهات خود را روز به روز کمتر کنیم و از موقعیت های خود بهتر استفاده کنیم مسلما در ادامه کار شرایط نتیجه گیری ما بهتر خواهد شد.
وی عنوان کرد: اکنون در کسب امتیاز آن طور که مد نظرمان بود ظاهر نشدیم و هنوز تا رسیدن به شرایط آرمانی قدری فاصله داریم و امیدوارم با تلاش بیشتر بازیکنان بتوانیم روند صعودی پیروزی های خود را ادامه دهیم.

***سرمربی ارژن شیراز: داور شیرازه بازی را به هم زد
سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: داور بازی با سوت های اشتباه خود شیرازه بازی را به هم زد و باعث شد تمرکز خود را از دست دهیم.
حمید کمالی پس از باخت تیمش در مقابل ملی حفاری در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم داوری این بازی به خاطر سوت های ضعیفی که زدند تبریک می گویم و کاری کردند که ما بازنده از میدان خارج شویم.
سرمربی تیم ارژن شیراز افزود: آقای عبدالغنی و همکارش در این دیدار بسیار بد قضاوت کردند و اشتباهاتی مرتکب شدند که در شان داوری لیگ برتر نبود.
وی در خصوص علت اعتراضش به داور ذخیره نسبت به صحنه آخر بازی گفت: من نمی دانم داور ذخیره در آن صحنه از چیزی ترسید که آن سوت معنا دار را علیه تیم ما زد یا این که موضوع خاصی اتفاق افتاد اما در کل بحث داوری در نتیجه این بازی بسیار اثرگذار بود.
کمالی در خصوص تیم ملی حفاری گفت: به تیم ملی حفاری و بازیکنانش و به ویژه هواداران پرشوری که دارد به خاطر این برد تبریک می گویم.
وی ادامه داد: در نیمه اول بازی ما برتر از حریف حاضر شدیم و با برتری به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم آن ها به خود آمدند و برتر از ما نشان دادند که در نهایت پیروز میدان شدند.
دیدار بین دو تیم ملی حفاری و ارژن شیراز در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برتری 5 بر 3 حفاری به پایان رسید.
تیم ارژن شیراز در حال حاضر با کسب 7 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.