دو پروژه آبرسانی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در شهرستان کارون به بهره برداری رسید؛ همچنین کلنگ اجرای شبکه فاضلاب در بخشی از منطقه درویشیه این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پی بازدیدها و سرکشی های متعدد غلامرضا شریعتی از مناطق کمتر برخوردار از جمله شهرستان کارون، امروز پنجشنبه نهم شهریور ماه و به مناسبت هفته دولت دو طرح آبرسانی در این شهرستان شامل حوضچه پیش ته نشین در تصفیه خانه آب شهدای کارون و پروژه توسعه شبکه آب قلعه چنان از توابع شهرستان کارون به بهره برداری رسید.  

در نتیجه بهره برداری از حوضچه پیش ته نشین در تصفیه خانه آب شهدای کارون توان تولید آب به میزان 7 تا 10 هزار متر مکعب افزایش و کیفیت آب شرب بهبود می یابد.

این پروژه با اعتبار 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و در طول 3 ماه به بهره برداری رسیده است.

دومین پروژه آبرسانی که امروز با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید پروژه توسعه شبکه آب قلعه چنان از توابع شهرستان کارون بود؛ این پروژه با اعتبار 255 میلیون تومان و 3 هزار و 400 متر طول لوله اجرا شد که موجب افزایش کیفیت و میزان آب منطقه می شود.

همچنین در بازدید امروز استاندار پروژه ایجاد شبکه فاضلاب در بخشی از منطقه درویشیه کلنگ زنی شد.

اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 3 میلیارد و 100 میلیون تومان است و با طول 6 هزار و 500 متر و در مدت 10 ماه اجرا خواهد شد.

این طرح از  مقاومت درویشیه آغاز شده و کلیه نقاط کوت عبدالله و کوت سید صالح و قلعه چنعان را شامل می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.