به گزارش ایرنا مهرداد پهلوان زاده روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات شطرنج خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد اظهار کرد: کل بودجه فدراسیون در پارسال 10 میلیارد ریال بود که با رایزنی وزیر ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه این میزان 2 برابر شد هر چند که هفت میلیارد ریال آن باید صرف هزینه بلیت رفت و آمد بازیکنان در مسابقات مختلف می شود.
وی با بیان اینکه خوزستان از جمله استان هایی است که مقام های بسیار خوبی در مسابقات کشوری و بین المللی کسب کرده افزود: با توجه به ظرفیت بسیار بالای خوزستان در جذب سرمایه گذار، امیدواریم در آینده نزدیک حامیان مالی خوبی جذب شطرنج این استان شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی به سر می بریم باید در هزینه ها دقت بیشتری شود و از مخارج بیهوده صرف نظر کرد.
پهلوان زاده گفت: هم اکنون 31 استان و 450 شهرستان زیر پوشش این فدراسیون است لذا استان ها باید امکانات و تجهیزات ورزشی خود را در اختیار شهرستان های مختلف قرار دهند.
وی ادامه داد: هیاتی موفق است که با کمترین امکانات و با استفاده از هنر خود بهترین عملکرد را داشته باشد؛ بودجه ورزش شطرنج نسبت به رشته های دیگر اندک است و حامی مالی کمتری جذب این رشته می شود.
وی خطاب به رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: هیات استان و همچنین سایر شهرستان ها باید ویترین شکیل تری از شطرنج این استان باشند تا اسپانسر جذب این رشته شود.
رییس فدراسیون شطرنج با بیان اینکه خانواده ها حامی اصلی در ورزش شطرنج هستند افزود: اگر خانواده ها را به خوبی توجیه و شطرنج را به آنها معرفی کنیم به طور قطع نفرات بیشتری جذب این رشته می شوند.
گفتنی است در مجمع انتخاب هیات شطرنج خوزستان عبدالامیر خطیب زاده با 16 رای از مجموع آرا به عنوان چهار سال دیگر هدایت این هیات را به دست گرفت.
6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.