رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها به خبرنگار ایرنا گفت: بازسازی کامل بخش زنان با بیش از پنج میلیارد ریال، احداث و بهره برداری از بخش تالاسمی با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال از جمله طرح های بهره برداری شده در حوزه سلامت شهرستان بندرماهشهر است.
وی افزود: بهره برداری از اورژانس جاده ای ماهشهر - هندیجان با سرمایه گذاری 18 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی که از مصوبات کشوری نیز بود، از دیگر پروژه های هفته دولت ماهشهر است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر ادامه داد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم کلینیک تخصصی با مساحت یک هزار و 700 مترمربع و 30 میلیارد ریال اعتبار ، با پیشرفت فیزیکی 70 درصد از پروژه های در حال ساخت حوزه سلامت است که پیش بینی می شود در آذر امسال به بهره برداری برسد.
میرزایی اضافه کرد: توسعه پروژه اورژانس بیمارستان نرگس معرفی ماهشهر با ظرفیت 42 تخت بیمارستانی و مساحت یک هزار و 400 مترمربع با 27 میلیارد ریال از دیگر پروژه های در حال ساخت شهرستان است که آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی از تجهیز بلوک زایمانی در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی خبر داد و گفت: بلوک زایمانی این بیمارستان به مساحت 540 مترمربع و 12 میلیارد ریال نیز در حال تجهیز است و به زودی به بهره برداری می رسد.
9858/ 6037
خبرنگار: آمنه محتشمی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.