به گزارش ایرنا رضا امینی روز چهارشنبه در آئین گشایش شعبه هفت تامین اجتماعی اهواز بیان کرد: صندوق تامین اجتماعی ، تنها صندوق پویای کشور است که توانسته با همه فراز و فرودهایی که اقتصاد کشور با آن رو به رو بوده به تعهدات خود به موقع و سر وقت عمل کند.
وی با بیان اینکه ماهانه برای پرداختی ها،60هزار میلیارد ریال منابع تجهیز می کنیم و این کار بسیار مشکلی است ابراز امیدواری کرد با بهبود وضعیت شاخص های اقتصادی به ویژه اشتغال، رونق کسب و کار و ارتقای فرهنگ کار، بتوانیم از شرایط سخت خارج، و شرایط بهتری برای خدمت به مردم و جامعه هدف فراهم کنیم.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توسعه فناوری اطلاعات(IT) در چهار سال دولت تدبیر و امید را یکی کارهای شاخص این سازمان با هدف روان سازی امور و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان عنوان کرد و در ادامه از راه اندازی چندین سرویس جدید در آینده از جمله پرونده الکترونیک در این سازمان خبر داد.
وی آماده سازی فهرست بیمه یک میلیون کارگاه به صورت الکترونیک از مجموع 1.2 میلیون کارگاه در کشور را از نتایج توسعه بخش نرم افزاری در این سازمان بیان کرد و افزود: با این وجود ، از توسعه فیزیکی مراکز و دسترسی بهتر مردم به خدمات تامین اجتماعی نیز غافل نبوده ایم.
مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی ، راه اندازی شعبه هفت تامین اجتماعی اهواز را در راستای خدمت رسانی بهتر و توزیع متوازن تر خدمت بیان کرد و گفت: خدمت به مردم عزیز خوزستان افتخاری ماندگار برای سازمان تامین اجتماعی است و در آینده نگاه ویژه تری به این استان برای بهبود و ارتقای سطح خدمات رسانی خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان نیز در آئین بهره برداری از شعبه شماره هفت تامین اجتماعی اهواز گفت:برای ساخت و تجهیز این شعبه با مساحتی بالغ بر یک هزار و 300متر مربع در منطقه سپیدار اهواز 19میلیارد ریال هزینه شده است.
محمود یارعلیزاده افزود: با گشایش این شعبه ، شمار شعب فعال تامین اجتماعی در خوزستان به 36شعبه رسید.
وی گفت: درصدد دریافت مجوز قانونی از سازمان برای راه اندازی شعبه هشت تامین اجتماعی در منطقه امانیه اهواز هستیم.
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان افزود: از مجموع جمعیت 4.6میلیون نفری خوزستان ، 2.8میلیون نفر معادل 59درصد جمعیت این استان زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این آئین با بیان ضرورت استفاده از ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی استان ، از شاخص های رفاهی کمتر از متوسط کشوری در این استان انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به خوزستان در دولت دوازدهم شد.
حسین علی حسین زاده ارتقای رضایت اجتماعی را یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی بیان و ابراز امیدواری کرد با بهبود شاخص های رفاهی ، خدماتی و اجتماعی شاهد ارتقای شاخص رضایت اجتماعی در خوزستان باشیم.
6065 / 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.