به گزارش مهر، جعفر فلسفی پیش از ظهر در نشست خبری اعضای شورای شهر در خصوص برگزار نشدن جلسه امروز شورای شهر به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا اظهار کرد: جلسه رسمی نیست ولی به دلیل حضور مدعوین آن را برگزار می کنیم؛ انتخاب شهردار در اهواز به یکی از پیچیده ترین موضوعاتی تبدیل شده که مسبوق به سابقه هست و در گذشته هم چنین مواردی بوده و ذهنیت هایی را نیز ایجاد کرده است.

وی افزود: با هماهنگی، اجتماع و در فضایی سالم و به دور از هرگونه شائبه جلسات خود را برگزار می کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای تأخیر در تعیین تکلیف مدیریت شهری به قدری فشار وارد شد برای همین بیشتر از این شاید به صلاح نباشد انتخاب شهردار را به تعویق بیندازیم.

فلسفی بیان کرد: امیدوارم این مرحله از کار به دلیل حساسیت و تأثیری که می تواند در روند خدمت رسانی های چهار ساله داشته باشد به گونه ای رقم بخورد که منشأ برکات برای مردم باشد.

وی یادآور شد: دلیل عدم حضور سایر اعضا را نمی دانم چون روی زمان برگزاری و ساعت آن توافق کردیم و قاعدتا می توانستند در جلسه نظرات موافق و مخالف خود را بیان کنند. به نظرم آنها نباید با غیبت خود زمینه ای برای بهره برداری از کسانی که نمی خواهند ما اتحاد ۱۰۰ درصدی داشته باشند، فراهم کنند.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به حساس بودن زمان ادامه داد: انتظار مردم از ما کار، تلاش و تدبیر است و اگر این احساس در آنها شکل بگیرد که بی تدبیری در شورای شهر هست اصلا آثار خوبی ندارد.

فلسفی تأکید کرد: باید در میان مردم امیدواری ایجاد کنیم و حتی اگر نظرات ما تأمین نشود، هیچ اشکالی ندارد و این قاعده و پیچیدگی کار شورا است که تمکین کنیم.

وی اضافه کرد: اگر چنین رفتارهایی بخواهد منجر به آسیب رساندن به شهر شود، اصلا صحیح نیست چون هیچ کدام از ما اجازه نداریم کاری کنیم که به شهروندان آسیبی وارد شود.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: جزو آمال و آرزوهای همه ما بوده تا کسی شهردار شود که ۱۳ رای موافق داشته باشد و حتی در انتخاب هیئت رئیسه هم خواستار انتخاب با بالای ۱۰ رأی بودیم.

فلسفی در پایان زمان برگزاری جلسه بعدی را ساعت ۱۴ ظهر فردا اعلام کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728376
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.