به گزارش ایرنا بخشدار مرکزی آبادان در مراسم بهره برداری از این طرح ها به ایرنا گفت:برای زیرسازی، بهسازی و آسفالت روستاهای مدن، صیداویه، شلحه ثوامر، مغیطیه، ملاکه و آلبوعبادی 10 میلیارد و 932 میلیون ریال از اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های بخش مرکزی هزینه شد.
بتول سعیدی زاده افزود:با بهره برداری از این طرح ها 2 هزار و 84 خانوار با جمعیتی بالغ بر هشت هزار و 932 نفر از راه مناسب روستایی بهره مند شدند.
وی اظهار کرد :آسفالت راه روستایی بعد از اتمام طرح های گازرسانی، آب و برق در روستاها اجرا شد تا شاهد کنده کاری دستگاه های حفاری در سطح خیابان های روستاها نباشیم.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر گفت:دولت توجه دولت خاصی برای برطرف کردن کاستی های شهرستان آبادان بخصوص مناطق روستایی دارد.
امیرحمزه بزرگی نیا افزود:با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای شهرستان آبادان آینده خوبی برای به حداقل رساندن مشکلات شهری پیش بینی می شود.
بخش مرکزی آبادان در جنوب شهرستان آبادان واقع و از شمال به تالاب بین المللی شادگان از جنوب به اروندرود از شرق به خلیج همیشه فارس و از غرب به شهرستان خرمشهر منتهی می شود.
بخش مرکزی آبادان دارای سه دهستان و 26 روستا و شهر چوئبده است.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.