به گزارش ایرنا مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان این شهرستان ، مجهز به بخش های رادیو تراپی ، سی تی اسکن ، شیمی درمانی ، دیالیز به عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی بخش سرطان کشور از مردادماه سال 1394 با راه اندازی بخش رادیوتراپی رسما فعالیت خود را به صورت کاملا رایگان آغاز کرد تا بار مالی سنگینی از دوش بیماران سرطانی و خانواده های آنان بردارد.
مدیر مرکز تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی (ع) دزفول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به بازدید استاندار خوزستان از این مرکز و تقدیر از تلاش صورت گرفته برای ساخت و تجهیز این مرکز به عنوان نخستین مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان سرطان در منطقه افزود:غلامرضا شریعتی در این بازدید قول تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز خرید دستگاه رادیوتراپی به صورت پرداخت نقدی و یا تسهیلات بانکی را داد.
محمدرضا اسماعیل چگنی با بیان اینکه در حال حاضر مرکز سرطانی دزفول یک دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی دارد که برای خرید دومین دستگاه نیز 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است افزود: استاندار خوزستان همچنین برای تامین اعتبار خرید دستگاه پت اسکن نیز قول مساعد داد.
وی همچنین در خصوص تنها پزشک فوق تخصص خون درمانگاه تخصصی بیمارستان بزرگ دزفول که محل خدمت خود را ترک کرده و از مهرماه پارسال تاکنون روند درمان بیماران مبتلا به سرطان خون را با مشکل مواجه کرده است افزود:با پیگیری انجام شده مشکل جذب پزشک خون در دزفول بزودی حل خواهد شد.
مرکز تخصصی رادیوتراپی آنکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول در پنج طبقه با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط جمعی از خیرین دزفولی ساخته شده است.
این مرکز به‌عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی در جنوب غرب کشور است که در زمینی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع و زیربنای سه هزار مترمربع مردادماه سال 94 به بهره‌برداری رسید.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.