به گزارش ایرنا، رئیس اداره گاز آبادان یکشنبه در حاشیه بهره برداری این پروژه ها به گفت:با پیگیری صورت گرفته طی یک سال گذشته اجرای پروژه گازرسانی به شهر آبادان و روستای طره بخاخ آغاز شد و بهره برداری از این پروژه شامل 82 کیلومتر لوله گذاری و سه هزار و 850 انشعاب برای این شبکه ها به انجام رسید.
فرزاد فرجی هزینه اجرای این پروژه را 112 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد :با بهره برداری از این پروژه، چهار هزار و 850 خانوار از نعمت گاز شهری در شهرستان آبادان بهره مند شدند.
رئیس اداره گاز آبادان این چهار پروژه را شامل پروژه 16 کیلومتری در ذوالفقاری آبادان با یک هزار انشعاب و هزینه 24 میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه 11 کیلومتری در دهکده بریم با 90 انشعاب با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه 26 کیلومتر شبکه و یک هزار و صد انشعاب پراکنده روستایی با اعتبار 37 میلیارد ریال و همچنین پروژه پراکنده شهری با 25 کیلومتر شبکه و 650 انشعاب با اعتبار 32 میلیارد ریالی عنوان کرد.
امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت:یکی از کارهایی که دشمن به صورت کلان انجام می دهد ناامید کردن مردم است و با چالش کشیدن نظام بدنبال هدف خود است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار کرد :آبادان قبل از انقلاب از نعمت گاز بهره مند نبود ولی اکنون با تلاش مدیران استانی و شهرستانی تمامی روستاها این شهرستان نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وی با انتقاد از محروم بودن 31 هزار خانوار آبادانی از نعمت گاز افزود:نزدیک به 54 درصد شهرستان آبادان از نعمت گاز استفاده نمی کنند که نقطه ضعف جدی برای شهرستان آبادان به شمار می رود.
وی تصریح کرد:همه مسئولان در آبادان باید تلاش کنند این مشکل برطرف شود تا مردم بتوانند از این نعمت بزرگ استفاده ببرند.
/6002/7104**خبرنگار:مسعود گادار**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.