رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان برای حضور پرقدرت در رقابت های المپیک 2018 آرژانتین از روز سه شنبه هفتم شهریور آغاز می شود که فرهاد ابراهیمی سنگربان تیم ملی حفاری اهواز از سوی علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان به این اردو دعوت شد.
بهزاد جعفرزاده افزود: این ورزشکار گتوندی به همراه دیگر بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 12:00 روز سه شنبه 7 شهریور ماه در مرکز ملی فوتبال، مهمانسرای شماره 1 خود را به کادر فنی معرفی کنند.
وی ادامه داد:این اردو تا هشتم شهریور ماه برپاست.
جعفرزاده درپایان افزود:'فرهاد ابراهیمی' سه سال عضو تیم شهرانی دهلران ایلام بود که پارسال به همراه بازیکنان این تیم مقام نائب قهرمانی فوتسال لیگ برتر نوجوانان کشور را بدست آورد.
به گزارش ایرنا 'فرهاد ابراهیمی' فوتسال خود از تیم کشاورز گتوند آغاز کرد و پس از آن به تیم ماهان شوشتر پیوست و امسال با قراردادی سه ساله به عنوان سنگربان تیم ملی حفاری اهواز به این تیم پیوست.
هم اکنون تیم ملی حفاری اهواز با 11 امتیاز از هشت بازی در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی **انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.