مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در آستانه ی سالروز بازگشــــت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ضمن دیدار با آزادگان شاغل در این اداره کل، از آنان به پاس سال ها پایمردی و استقامت در دوران اسارت تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبداللهی در این دیدار صمیمی با آزادگان ایثارگر شاغل در این اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن توصیف رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران در دوران دفاع مقدس، به ویژه صلابت و پایمردی آنان در اردوگاه های رژیم متجاوز بعثی، آن را درس بزرگ آزادگی در عین در بند بودن عنوان کرد.

در این دیدار صمیمانه و آکنده از یاد شهدای والا مقام، آزادگان سرافراز شاغل در این اداره کل از توجه و اهتمام مدیریت اداره کل در رسیدگی به مسائل ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره ی ایثارگران دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر به جا آوردند.

در ادامه ی این دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  با  اهدای شاخه های گل و  لوح سپاس، از  همکاران ایثارگر خود تجلیل به عمل آورده  و تداوم موفقیت هایشان در خدمتگزاری به میهن اسلامی ایران با الهام از روحیه  و عزم بلند ایثارگری  را از درگاه خداوند متعال مسألت نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.