سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به دنبال کسب ٣ امتیاز مقابل پارس جنوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فراز کمالوند با ابراز رضایت از عملکرد کرار جاسم در خصوص استراتژی تیمش برای مقابله با پارس جنوبی معتقد است که پارس جنوبی تیم بسیار خوبی بوده و نفرات جوان و آینده‌داری در خدمت دارد اما با این حال بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان هم بی‌تجربه نیستند. تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را دارند و بازی جذابی مقابل این تیم به نمایش خواهند گذاشت.

وی به آنالیز تیم حریف اشاره کرده و می گوید: با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم، تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب دست پر به آبادان برگردیم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: یکی دو نفر از بازیکنان ما از نظر پزشکی مشکل دارند که کادر پزشکی در تلاش است تا آنها را به بازی فردا برساند.

کمالوند در مورد میزبانی پارس جنوبی در شهر جم گفت: خوشحالم تیمی با این همه هوادار در لیگ برتر حضور دارد. قطعاً پارس جنوبی باید با این همه هوادار به خود ببالد اما از نظر سخت افزاری نمی‌توانم دروغ بگویم، امکانات ضعیف است. در هتلی که مستقر هستیم انتظار داریم که در لیگ برتر شرایط بهتری داشته باشد. امیدوارم بازی‌ها جلوتر برود و شهر جم با شرایط بیشتر آشنا شود. فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر هم بشود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد نتیجه بازی گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همین از جذابیت این ورزش است اما ما قطعاً به دنبال ۳ امتیاز هستیم و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند، امیدوارم این دیدار، روز خوب بازیکنان ما باشد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز پنجشنبه و از ساعت 20:45 دقیقه به مصاف تیم پارس جنوبی در استادیوم شهر جم، می رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.