نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول در خصوص شایعات انتقال آب دز" به شهرستان اندیمشک واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان دزفول  و حبیب آصفی فرماندار این شهرستان با صدور بیانیه‌ای مشترک که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، نسبت به انتفال آب سد دز به شهرستان اندیمشک و حواشی آن واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: "مردم همیشه قهرمان شهرستان دزفول لایق بهترین‌ها هستند و خدای منان را شاکریم که توفیق خدمت گزاری به شما مردم نجیب و ولایت مدار و شهیدپرور شهر مقاومت وایثار، دزفول همیشه سرافراز را بر دوش ما نهاده است."
 
در چند روز گذشته حواشی زیادی در خصوص انتقال آب دزفول فضای شهر را در برگرفته و مردم به روش های مختلف نگرانی خود را از این موضوع به گوش خدمتگزاران خود رسانده‌اند.
 
قبل از هر چیز جا دارد از حسن توجه و این روحیه مسئولیت پذیری مردم که مصداق حدیث گرانقدر حب الوطن من الایمان است را ارج نهیم و از دلسوزی‌های صادقانه مردم همیشه مومن شهرستان دزفول تشکر کنیم.

حال با توجه به اتفاقات رخ داده لازم است نکاتی را محضر همشهریان عزیز عرض نماییم:
 
۱.همانطور که قبلا در جلسات و مصاحبه‌های مختلف اعلام کردیم به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد منابع شهرستان دزفول به نقاطی دیگر منتقل شود و تمام قد حافظ منافع شهرستان دزفول خواهیم بود.
 
۲.لازم است با مردم شریف شهر مقاومت و ایثار ،دزفول همیشه قهرمان این نکته را در میان بگذاریم که تا این لحظه هیچ‌گونه مجوزی نه در سطح کشور و نه در سطح استان جهت انتقال آب این شهرستان صادر نگردیده است و مردم آگاه باشند که خدمتگزاران شما تا اخرین لحظه و تا زمان روشن شدن تمام ابعاد این مسئله موضوع را از طریق کانال‌های مختلف پیگیری خواهند کرد و در برابر هر گونه مصوبه‌ای که خلاف منافع دزفول قهرمان و مردم شهید پرور این شهرستان باشد ایستادگی خواهیم کرد.
 
۳.با توجه به مسائل امنیتی و عدم اجازه به سوء استفاده  شبکه‌های معاند ، خواهشمندیم در جهت حفظ حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه دامن زدن به شایعات و حواشی که توسط برخی افراد ضد مصالح کشور نقش بندی می‌شود اجتناب نمایید چرا که قطعا اینگونه آسیب ها به نفع کشور و بخصوص در شان مردمان شهید پرور شهر مقاومت ایران نخواهد بود.
 
۴.جهت تنویر افکار عمومی و در راستای حفظ حرمت مردم قانونمدار شهرستان دزفول اعلام میداریم که پس از پیگیری معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان دزفول و نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادی بازداشت شدگان حادثه امروز و مساعدت دستگاه قضا در چارچوب رافت اسلامی ، کلیه افراد بازداشت شده آزاد و امیدواریم  که قانون به مانند همیشه خط مشی کلیه ی اقدامات حق طلبانه قرار گیرد.
 
در پایان اعلام می‌کنیم پاسخگویی به مردمی که دین خودشان را به اسلام و ایران مقتدر ادا کرده‌اند را وظیفه خود دانسته و جا دارد ضمن تشکر دوباره از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی شما مردم در برابر اتفاقات و مصالح شهرستان ، از همشهریان عزیز خواهشمندیم که اخبار رسمی را فقط از طریق مجاری قانونی پیگیری کرده و اسیر شایعات در فضاهای مجازی نشوید و ضمن حفظ خونسردی و کنترل احساسات صادقانه خود با ایجاد ارامش در فضای شهرستان، خدمتگزاران خود را جهت دفاع از شهرمان یاری کنید و همچون همیشه کنار مسئولان باشید.
 
به استحضار مردمان ولایت مدار شهرستان می‌رسانیم ، قطعا ما خادمان مردم در هر جایگاهی، عهد می‌بندیم تا با یاری خدا و خواست شما مردم، اجازه دست درازی به منافع دزفول به هیچ‌کس داده نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.