استاندار خوزستان با صدور پیامی، روز خبرنگار را به این قشر زحمتکش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام غلامرضا شریعتی به شرح زیر است.

 

« بسم الله الرحمن الرحیم»

"ن والقم ما یسطرون"

 برای آگاهیِ جامعه در تلاش است، او دغدغه جوامع بشری را دارد، از ناهنجاری ها بیزار است، مشکلات و معایب را به گوش دولتمردان می رساند، او عاشق فرهنگ سازی است، هنجارهای جامعه را پاس می دارد و بر رفع مشکلات، شبانه روز تلاش می کند.

کاغذ را با افکارش مسطور می سازد، اندیشه ای که آمیخته با دغدغه است، او جامعه هنجارساز را می ستاید، بر قلم او شرف است و ایمان، ناطق دیده ها و شنیده هاست. او بخوبی می تواند جامعه را از درون و برون آگاه کند، قلمش بر نگاشتن حق وحقیقت استوار است، بخوبی می داند که چگونه نفوس جامعه را بر آنچه در اکناف و اطراف آنها می گذرد آگاه کند.

حرفه اش با شجاعت و نیک نامی آمیخته است، در جنگ ها و حوادث ناگوار جسارت و شهامتی ستودنی دارد، جانش را در کف دست می گذارد و به انسان ها می گوید؛ جنگ در خور بشریت نیست، او صلح و صفا و دوستی را به بهترین وجه انعکاس می دهد، آری! او خبرنگار است، خبر نگاری از جنس ایثار و شجاعت.

بدون شک خبر و اطلاع رسانی از ارکان عصر ارتباطات است که خبرنگاران با تلاش و کوشش بر آن اهتمام می ورزند تا بتوانند رسالت خود را به نحوی مطلوب و شایسته ادا کنند.

دولت تدبیر و امید با نگاهی شایسته، خود را در کنار خبرنگاران ، روزنامه نگاران و کلیه اصحاب رسانه می بیند و اعتقاد دارد وقتی فضای رسانه ای مطلوب مهیا باشد دولتمردان بهتر و مناسب تر می توانند با مصائب و نواقص موجود در جامعه آشنا شوند و بر رفع آن تلاش کنند و قطعاً تمام سعی خود را در راستای مطالبات و خواسته های اصحاب رسانه در بهترین وجه ممکن انجام خواهد داد.

هفدهم مرداد که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی می‌باشد و روز خبرنگار نامگذاری شده است را به کلیه اصحاب رسانه خصوصاً خبرنگاران عزیز و شریف تبریک عرض می کنم و برای همه این بزرگواران عمری با عزت و سربلندی مسئلت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.