معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: کارگاه آموزشی پایش شاخص های بیست و نه گانه با هدف ارتقاء دانش رؤسا و نمایندگان قسمت های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مردادماه سال جاری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی عسکری با اشاره به آغاز این کارگاه با عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بیان داشت: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، اهمیت ارزیابی عملکرد در نیل به آرمان ها و اهداف بالادستی سازمانی را بسیار مهم برشمرد.

عسکری در ادامه با اشاره به پیشنهادها و توصیه های مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: رعایت اصل عدالت در ارزیابی عملکرد بنادر، سیستمی سازی فرآیندهای ارزیابی عملکرد به مثابه ی شاخصی مهم در روند توسعه سازمانی، توجه به ابتکارات و ابداعات حین ارزیابی شاخص ها،  از هم نکاتی بود که وی  طی این نشست یادآور شد.

معاون طرح و توسعه افزود: در ادامه این نشست رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی طی گزارشی،  مجموعه اقدامات و روند برگزاری این کارگاه آموزشی را تبیین نمود. کنگانی، بندرامام خمینی(ره) را بندر پایلوت در ارزیابی موفقیت آمیز شاخص های عملکردی توصیف کرده و از میزبانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و همکاران ایشان در جریان برگزاری شایسته ی این کارگاه تشکر نمود.

عسکری تصریح کرد: در جریان برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی عمکرد بنادر بر اساس  شاخص های ۲۹ گانه عمومی و اختصاصی، کارشناسان ارزیابی عملکرد از بنادر جنوب و سازمان بنادر و دریانوردی گردهم آمده و تازه ترین روش ها و فرآیند ارزیابی عملکرد را طی نوبت های صبح و بعد از ظهر بحث و بررسی  کردند.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شده است طی سال های اخیر به طور متوالی عنوان رتبه برتر در ارزیابی شاخص های عملکردی بین بنادر سراسر کشور را کسب نماید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.