به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: مسئولان برجام و دولتمردان فراموش نکنند که آمریکا شیطان بزرگ است و به فرموده رهبر انقلاب هرگز قابل اعتماد نیست.
وی علت تحریم‌های مکرر آمریکا علیه ایران را ترس از اقتدار ملت ایران دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند و تعیین‌ کننده در منطقه است و همین موضوع سبب عصبانیت آمریکایی ها شده است و آنها تحریم های فلج کننده جدیدی را در راستای افزایش فشارها بر ایران تعیین کرده اند.
خطیب جمعه آبادان گفت:آمریکا با اعمال تحریم های جدید نشان داد که به تعهدات خود پایبند نیست و نیاز است دراین خصوص دولت مطالبه گر حقوق ملت باشد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:این اقدام پس از تعهداتی که در برجام دادند، نشانه بد اخلاقی و پیمان شکنی آمریکا است.
وی با اشاره به پیروزی های اخیر ارتش سوریه، لبنان و جبهه مقاومت، این پیروزی را شکست بزرگی برای آمریکا و صهیونیست ها عنوان کرد و گفت:شکست مفتضحانه صهیونیست ها در اشغال مسجد الاقصی محک و آزمایش خوبی برای نشان دادن سستی دشمنان اسلام در برابر اراده پولادین مسلمانان است که همیشه تکرار می شود و وعده خداوند پیروزی ما بر استکبار جهانی و صهیونیست هاست.
خطیب جمعه آبادان افزود:فلسطین و مسجد الاقصی از اهمیت ویژه اعتقادی برای ملت عزیز ما برخوردار است، مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان عالم بود، ملت ما نمی تواند این مسجد مقدس را زیر چکمه های نحس اشغالگران رها کند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار داشت: بر همه ملت مسلمان در همه کشورهای دنیا واجب است که از مظلومان دنیای اسلام دفاع کنند و باید توجه داشته باشیم که فلسطین بخش مهم و جدایی ناپذیر دنیای اسلام است.
/6002/7104**خبرنگار:مسعود گادار**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.