به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی اول برای همه تیم ها شرایط ویژه ای دارد چرا که شناخت کافی و لازم از همدیگر ندارند و بازی ها از کیفیت مناسبی برخوردار نیست.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که امروز یکی از بهترین روزهای وحید شیخ ویسی بود که این موضوع ما را برای ادامه راه امیدوار می کند افزود: شانس من است به هر تیمی که می روم بازیکنان آن تیم گمنام هستند. در این فصل 20 بازیکن از ترکیب تیم خارج شدند که آوردن جایگزین آن ها کار بسیار سختی است.
وی در خصوص تراکتورسازی گفت: خط حمله و هافبک تراکتورسازی بسیار خوب است و آن ها امروز فوق العاده بودند. خوشبختانه ما از نهایت موقعیت های خود به نحو خوبی استفاده کردیم و پیروز میدان شدیم.
ویسی در خصوص جذب بازیکن برزیلی استقلال خوزستان گفت: یک بازیکن برزیلی به نام جونیور جذب کردیم که امروز نتوانست بازی کند. امیدوارم با آمدن این بازیکن برزیلی خط حمله ما تقویت شود.
وی به کیفیت نامطلوب چمن زمین غدیر اشاره کرد و گفت: زمین از کیفیت مناسبی برخوردار نبود اما امیدوارم در هفته های آینده این مشکل برطرف شود.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با برتری یک بر صفر آبی پوشان خوزستانی به پایان رسید.
استقلال خوزستان با پیروزی در این بازی سه امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
6002 خبرنگار محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.