مصطفی هنرمندیان در حاشیه ی یکی از این کلاس ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کلاسها با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش بهره ‌برداران بخش کشاورزی برای بیش از130 نفر از بهره‌ بردار و ‌15 مددکار این دو بخش شهرستان ایذه در حوزه ‌های مختلف کشاورزی برگزار شد.
مدیر جهاد کشاورزی ایذه با بیان اینکه این دوره‌ها بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده از بهره‌ برداران و با توجه به تقویم زراعی و‌کشت تابستانه برنامه‌ریزی و اجرا شده ، افزود: در این این کلاس ها با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان کلاس های آموزشی ترویجی در بخش‌های مختلف کشاورزی برگزار شده و با استقبال بسیار خوبی از سمت کشاورزان روبرو شده ایم.
مدیر جهاد کشاورزی ایذه درباره هدف برگزاری این‌کلاس ها اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش فنی کشاورزان مجری طرحهای مختلف کشتها، محصولات تابستانه و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از اهداف برگزاری این کلاس هاست.
هنرمندیان تصریح کرد: جهاد کشاورزی شهرستان ایذه آمادگی دارد در صورت لزوم و براساس نیاز برگزاری این کلاس و دوره‌های آموزشی را برگزار کند.
دهدز و‌سوسن از بخش ها شهرستان ایذه در شمال خوزستان دارای آب و‌هوای مناسب و‌زمین های حاصلخیز و‌مستعد جهت کشاورزی میباشد و که از این میان بیشتر زمین های این‌دوبخش به کشت دیم اختصاص دارند.
6002 خبرنگار: مهسا نوروزی **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.