معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری خوزستان، گفت: توجه به مسائل و مشکلات مرزنشینان استان خوزستان موجب امنیت مرزها و رشد اشتغال در منطقه می شود.

به گزارش ایلنا ، دومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری به ریاست سید محمد علی بحرینی مقدم معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری و با حضور هیئتی از سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین مدیران بخش های دولتی و خصوصی استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان، کارشناس سازمان توسعه تجارت ایران  گزارشی را از وضعیت مرزنشینان کشور و استان خوزستان بر اساس آمار سامانه یکپارچه مدیریت مرزی ارائه داد و در ادامه حاضران پیرامون نارسایی‌ها و مشکلات مرز نشینان خوزستان مطالبی را ارائه کردند.

در ادامه بحرینی عنوان کرد: توجه به مسائل و مشکلات مرزنشینان استان خوزستان موجب امنیت مرزها و رشد اشتغال در منطقه می شود.

معاون استاندار ضمن برشمردن توانایی‌های استان خوزستان و سهم آن در تولید ناخالص ملی از کمبود امکانات و بی توجهی نسبت به نیازهای مرزنشینان استان خوزستان انتقاد و اظهار امیدواری کرد:  مسائل و مشکلات مربوط به مرزنشینان از طریق مرکز پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.