نشست هم اندیشی رئیس و مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با مدیرعامل، مدیران و رؤسای ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن تاکید بر نقش راهبردی این شرکت به لحاظ داشتن بیشترین نرخ تولید نفت خام و تامین خوراک بخش عظیمی از پالایشگاه های کشور، گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، قلب صنعت نفت است و سرمایه های انسانی آن با تلاش و همت متعالی خود، فرایند تولید را در بالاترین سطح و کیفیت راهبری کرده اند.

محسن دهان زاده افزود: رعایت الزامات زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی شرکت همواره و تحت هرگونه شرایط اقتصادی در کنار رسالت تولیدی ما حائز اهمیت بوده است و تا جائیکه مقدور بوده، در راستای کمینه سازی ریسک بهداشتی برای مجاورین شرکت و کارکنان آن تلاش شده است.

وی سلامت روح و جسم کلیه کارکنان در شرایط اقلیمی موجود را از مهمترین مسائل روز صنعت نفت خواند و افزود: فقط در سال گذشته، 3 درمانگاه مدرن که به یونیت دندانپزشکی نیز تجهیز شده اند، در واحدهای عملیاتی احداث شد که گامی مهم در تحقق رویکرد نزدیک سازی خدمات بهداشتی درمانی به کارکنان عملیاتی به حساب می آید.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز نزدیک سازی خدمات بهداشتی و درمانی به واحدهای عملیاتی را اقدامی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این کار باعث می شود تا ریسک از دست دادن نیروی انسانی در زمان بروز حادثه به حداقل برسد و در کنار آن از خدمات دیگری مثل دندانپزشکی در محل کار خود بهره مند گردند.

فرهاد کلانتر، افزایش یونیت های دندانپزشکی از 17 به 40 یونیت و استقرار جدیدترین و روزآمدترین دستگاه MRI استان خوزستان که تحمل وزن بسیار بالا را دارد علاوه بر دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دو ستگاه CT اسکن پیشرفته را از اقدامات مهم سخت افزاری بهداشت و درمان صنعت نفت دانست و افزود: در حوزه نرم افزاری نیز پیشگیری، اصلی ترین موضوع است که با وجود خاص ترین نوع شرایط آب و هوایی، در حال ارتقاء به بالاترین سطح بهداشت و آموزش در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف هستیم.

وی خواستار افزایش تعامل HSE شرکت ها و بهداشت و درمان شد و گفت: این افزایش تعامل می تواند ما را به شدت در مقابل پدیده هایی مثل ریزگردها، گرمای شدید هوا و آلودگی های آب، خاک و هوا آماده ساخته تا بتوانیم به راحتی خدمات بهداشتی درمانی را به کارکنان عزیز صنعت نفت ارائه دهیم.

در پایان، غلامرضا شیرالی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به مسائل بهداشت و درمان مربوط به نیروهای انسانی این شرکت پرداخت و راهکارهایی را جهت رفع این مسائل پیشنهاد کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.