سیدسیروس پورموسوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از برگشت تیم از اردو بیشتر به دنبال آن هستیم که بچه ها از فشار بدنسازی خارج شوند و پس از گذشت دوران ریکاوری ورود خوبی در مسابقات لیگ داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در این فصل تغییرات بسیاری داشتیم لذا به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم افزود: تقریبا به ترکیب نهایی تیم رسیدیم اما مصدومیت پیمان شیرزادی و امیر زلیکانی در چنین زمانی قدری به ما آسیب وارد کرد که امیدوارم با کار گروهی و تلاش بازیکنان از 2 بازی نخست سربلند خارج شویم.
وی ادامه داد: از روند یارگیری تیم رضایت کامل دارم اگرچه هنوز به 2 بازیکن در پست های هجومی و تدافعی نیاز داریم. با توجه به سیاست باشگاه مبنی بر جذب نکردن بازیکن خارجی باید نیاز خود را از بازیکنان داخلی تامین کنیم.
پورموسوی به جذب امیرارسلان مطهری مهاجم فصل گذشته نفت تهران اشاره کرد و گفت: مطهری به ما قول داد که اگر لژیونر نشود به فولاد می پیوندد. خوشبختانه بر سر مسائل مالی و فنی به توافق رسیدیم و منتظر جواب نهایی این بازیکن هستیم.
وی ادامه داد: با خروج آرمان رمضانی از تیم به دنبال جذب آرش افشین بودیم که این بازیکن به تیم اضافه شد اگر چه 2 جای خالی دیگر در تیم داریم. هم اکنون پنج بازیکن در پست دفاع میانی مد نظرمان است که بزودی با یکی از آنها وارد مذاکره می شویم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می شود. این تیم از بازیکنان بسیاری ارزشمندی بهره می برد و نسبت به سال گذشته تغییر نکرده و به لحاظ مهره سال به سال تقویت شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که در لیگ هفدهم چه جایگاهی برای فولاد پیش بینی می کنید و اینکه آیا فولاد شانس کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی را در لیگ دارد افزود: هیچ گونه قول و قراری در خصوص قهرمانی فولاد و کسب سهمیه آسیایی نداریم اما پیش از شروع مسابقات قول دادیم که تمام تلاش خود را برای بهتر شدن جایگاه فعلی فولاد داشته باشیم.
پورموسوی با بیان اینکه شرایط امسال تیم به گونه ای است که ارزان ترین تیم سال های اخیر فولاد را بستیم ادامه داد: تیم فولاد این فصل ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و به طور قطع بازیکنان جوان ما نیاز به کسب تجربه دارند تا پخته شوند. امیدواریم بازیکنان با تجربه ما کمک حال تیم باشند و بازیکنان جوان را به خوبی همراهی کنند.
به گزارش ایرنا تیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت سیدسیروس پورموسوی سرمربی جدید این فصل خود در هفته نخست هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور میهمان تیم پرسپولیس است.
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.