حسن علی افروزی یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی دانش آموز پسر کشور 'سامان عباسی' از خوزستان در بخش پرتاب وزنه مقام دوم و در 100 متر نیز مقام دوم را کسب کرد.
وی گفت: همچنین 'علی واحدی اصل' از خوزستان در بخش پرش ارتفاع مقام دوم و در پرش طول نیز مقام چهارم و در بخش ریله تیمی نیز مقام اول را کسب کرد.
افروزی ادامه داد: سامان عباسی ، مرتضی ترکیان محمدعلی کاظم پور و علی واحدی اصل و مرتضی ترکیان در رشته 800 متر مقام دوم، محمد امین حمداوی در 60 متر مقام پنجم،محمد رضا عموری در بخش سه کلیو متر پیاده روی مقام ششم،ارسام اسدی پنجگانه مقام سوم و محمد علی کاظم پور در رشته 200متر مقام دوم و در 100 متر مقام پنجم را برای خوزستان کسب کردند.

**دانش آموز خوزستانی رکورد پرش طول دانش آموزان جهان را شکست
رئیس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان گفت: در این دوره از مسابقات 'علیرضا خالدی' قهرمان پرش طول دانش آموزان جهان رکورد قبلی پرش طول دانش آموزان جهان که توسط این دانش آموز ثبت شده بود شکست.
وی افزود: علیرضا خالدی در رکورد قبلی پرش طول دانش آموزان جهان 6 متر و 93 سانتی متر را ثبت کرده بود که در این مسابقه رکورد قبلی خود را با رکورد هفت متر و 10 سانتی متر شکست.
وی گفت: دانش آموز پسر دیگر خوزستان به نام مرتضی عباس پور در ماده پرش طول دو و میدانی مقام دوم را کسب کرد.
سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموز پسر کشور در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم از 25 تیر در کردستان آغاز شد و تا پایان تیر ادامه داشت.
پیش از این تیم دانش آموزی دختر خوزستان مقام سوم مسابقات تنیس دانش آموزی را در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور را کسب کرد.
7158 /6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.