19 گردشگر که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و 2 نفر از آنها غرق شدند.
از این گروه ، تعداد 14 نفر نجات یافته و جستجو برای نجات سه نفر دیگر ادامه دارد.
شهردار دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در حال حاضر کلیه نیروهای امدادی جهت جستجوی سه نفری که در حادثه چال کندی بسیج شده و از طریق زمینی ، هوایی و نیز مسیر رودخانه به جستجو می پردازند.
محمدرضا کرمی نژاد افزود:به همین منظور 2 گروه کوهنورد و سه اکیپ آتش نشانی رصد منطقه را برای روز سوم آغاز کردند ضمن اینکه یک فروند بالگرد نیز تا ساعاتی دیگر از اهواز به نیروهای امدادی می پیوندد تا کار جستجو در منطقه را انجام دهند.
وی اضافه کرد:هنوز مطمئن نیستیم افراد مفقود شده در منطقه موردنظر هستند یا خیر به همین منظور کلیه نیروها به جستجو خواهند پرداخت تا اثری از افراد مفقود شده پیدا کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول نیز به ایرنا گفت:در نشستی که در شهرداری دزفول برگزار شد مقرر شد سه نفر از منطقه کول خرسان به صورت زمینی به منطقه ای که حادثه اتفاق افتاده و تعدادی نیروی امدادی نیز از طریق آب به منطقه بروند تا مسیر به صورت دقیق تری جستجو شود.
عظیم رضای مرساق افزود:2 اکیپ استانی پهبادی هم از صبح امروز به منطقه اعزام شدند و در حال جستجو می باشند که امیدواریم هرچه سریعتر نشانه ای افراد مفقود شده یافت شود.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.