منوچهر موسایی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:عملیات پروژه احداث ساختمان کلرزنی و برق چاه سوم شهر چم گلک به پایان رسید.
وی گفت: این پروژه در قالب تامین آب شرب سالم و بهداشتی چم گلک انجام شده است که جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر را تحت پوشش دارد.
وی افزود: سیستم تامین آب شرب چم گلک به طور کلی تغییر پیدا خواهد کرد، در همین رابطه پروژه ای تعریف شده که تا کنون 70 درصد آن پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه در سطح این روستا توسعه به شکل نامنظم و پراکنده انجام شده بخشی از ساکنان فاقد شبکه توزیع آب شرب هستند که به زودی و با تکمیل این پروژه 30 درصد باقیمانده ساکنان نیز از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.
موسایی بیان کرد: چم گلک از 2 چاه تامین آب شرب بهره مند است که یک حلقه نیازمند اسیدشویی برای بالا آوردن سطح آب بود؛ اسیدشویی انجام شده و در حال حاضر این حلقه چاه به صورت ذخیره عمل می کند و آب شرب چم گلک از چاه دوم تامین می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در راستای تامین آب شرب با کیفیت و کمیت برای اهالی شریف روستاهای شهرستان اندیمشک گفت: تعویض الکتروپمپ شناور مجتمع آبرسانی شماره 2 شهرک صنعتی، سیم بندی تابلو برق ستاره مثلث و نصب رله ساعت فرمان تاسیسات آبرسانی شماره 2 شهرک دوکوهه، راه اندازی مدار فرمان پمپ کلریناتور گازی ایستگاه تقویت فشار بالارود و نصب دستگاه کلریناتور گازی مخزن شهر بیدروبه و پایدار شدن کلر باقیمانده بخشی از اقدامات انجام شده طی یک ماه گذشته بوده است.
موسایی ادامه داد: سرویس و راه اندازی کلریناتور گازی مجتمع امیرسیف، سرویس و راه اندازی و تعویض سوپاپ چتری کلریناتور مایع شهر آزادی، رفع گرفتگی لوله فلزی روستای جااردو به طول 500 متر، رفع 7 مورد شکستگی در روستاهای جااردو و دوکوهه، نصب لوله فلزی 4 اینچ پایه برق موتورخانه روستای سرتاف، تعویض سوپاپ 4 اینچ پمپ روستای جوروند و نصب یک باب درب فلزی دریچه بازدید مخزن مجتمع بالارود از دیگرر اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفیت و کمیت آب شرب روستاهای شهرستان اندیمشک بوده است.
روستای چم گلک حدود چندین سال قبل به شهر تبدیل شده است اما همچنان تحت پوشش آبرسانی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیمشک قرار دارد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان- انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.