استاندار خوزستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته تفاهم نامه ای میان ما و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای خط دوم متروی اهواز و یک سری پروژه های شهری از جمله 10 تقاطع غیر همسطح با شرایط ذکر شده در توافقنامه میان شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه مشترکی که بعد از ظهر امروز چهارشنبه بیست و هشتم تیر ماه با حضور سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و جمعی از مسئولان استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین موارد در اجرای مصوبه 15 فروردین هیئت دولت برای حل مشکلات زیربنایی استان خوزستان مسأله آب شرب و فاضلاب است و بزرگترین پروژه آب شرب پروژه آبرسانی غدیر است که در این پروژه تامین آب برای 25 شهر و 1600روستا هدف گذاری شده است.

شریعتی افزود: پیمانکار این طرح، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) است که البته مقداری کار متوقف شده بود که بعد از مصوبه دولت در ابتدای امسال و هماهنگی هایی که صورت گرفت اجرای طرح به خوبی در حال انجام است و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پای کار آمده است و بحمدلله کار را با سرعت قابل قبول پیش برده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته قرار شد کمبودهای متولیان امر که تحت نظر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) هستند برطرف شود تا کار با سرعت بیشتری پیش رود و ما بتوانیم در موعد مقرر مصوبه دولت در بخش اجرای آب و فاضلاب را ظرف سه سال به انجام برسانیم.  

شریعتی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته تفاهم نامه ای میان ما و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای خط دوم متروی اهواز و یک سری پروژه های شهری از جمله 10 تقاطع غیر همسطح با شرایط ذکر شده در توافقنامه میان شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد که امیدواریم به سمت اجرایی شدن پیش برود و ما بتوانیم از توان و پتانسیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) جهت توسعه و عمران شهری اهواز و همچنین انجام کارهای بزرگ و زیربنایی در سطح استان که یکی از مهمترین ها طرح آبرسانی غدیر است بهره لازم را ببریم.

همچنین سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در این جلسه، گفت: مردم استان خوزستان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با توان و عزم جدی جهت اجرای طرح غدیر و سایر طرح ها آماده خدمترسانی به مردم خوزستان است.

سردار عبداللهی عنوان کرد: طرح آبرسانی غدیر پیشرفت نسبتا" خوبی دارد و در این طرح تلاش می کنیم آب مورد نیاز مردم را از سد دز که دارای ای سی مناسبی است تامین نماییم.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.