علی رفیع زاده چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بامداد شب گذشته بهمن امانی در حال اسباب کشی منزل خود توسط فرد ضارب به قتل رسید.
رییس هیات پرورش اندام خوزستان افزود: امانی و 4 نفر از بستگانش در پارکینگ منزل مشغول اسباب کشی بودند که فردی ناشناس پس از شناسایی دقیق وی به سمت او می رود و از پشت سر با ضربه چاقو امانی را از پا در می آورد.
وی ادامه داد: ظاهرا چاقوی وارد شده به بدن امانی به قلب او اصابت کرده و در همان لحظه این ورزشکار جان به جان آفرین تسلیم کرده است. پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و چون چهره شخص قاتل رویت شده بود در حال بررسی موضوع و پیگیری برای شناسایی و دستگیری وی است.
رفیع زاده با بیان این که بهمن امانی جانباز هشت سال دفاع مقدس، استاد دانشگاه و از چهره های با اخلاق پرورش اندام کشور بود افزود: ورزشکاران پرورش اندام اگر چه ورزش بسیار سخت و سنگینی انجام می دهند اما قلب بسیار رئوفی دارند و کمتر عصبانی می شوند و امانی از این دسته ورزشکاران بود.
وی گفت: این ضایعه دلخراش را به جامعه ورزش کشور و به خصوص پرورش اندام تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم مراجع قانونی هر چه سریعتر موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شوند.
بهمن امانی متولد 20 بهمن 1345 بود و علاوه بر قهرمانی های متعدد در ورزش های قدرتی، کشتی فرنگی و آزاد، بیش از 10 مدال طلای کشوری پرورش اندام و بیش از 20 مدال رنگارنگ دیگر در جوامع مختلف ورزشی کسب کرده است.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.