افشین حیدری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به روشن شدن وضعیت مدیرعامل و اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان فکر می کنم این تیم امسال دیگر مشکل مالی نخواهد داشت و کادر فنی می تواند با فراغ بال به کار خود ادامه دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به این که سه اردوی شهرکرد، شیراز و تهران به انسجام بیشتر تیم کمک خواهد کرد افزود: امیدواریم استقلال خوزستان در بازی اول خود مقابل تراکتورسازی سه امتیاز شیرین دشت کند و به عنوان یک مدعی وارد مسابقات شود.
وی در پاسخ به این پرسش که شولی مدیرعامل کنونی باشگاه در سمت خود ابقا خواهد شد گفت: تعیین مدیرعامل جدید به نظر اعضای هیات مدیره بستگی دارد ولی زحمات آقای شولی در چند وقت اخیر برای ما مسلم است. وجود آقای شولی که از سرمایه های استان محسوب می شود باعث شد که حاشیه به تیم وارد نشود.
حیدری عنوان کرد: من از کادر هیات مدیره تیم استقلال خوزستان استعفا دادم و قرار است هیات مدیره جدید تعیین شود اما با تمام وجود در کنار تیم استقلال هستم تا مرحله واگذاری آن به بخش خصوصی انجام پذیرد. همچنین در کنار دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان خواهم بود.
وی با بیان این که اداره کل ورزش وجوانان خوزستان نقش حمایتی وراهبردی خود را از تیمهای لیگ برتری بصورت جدی ویکسان ایفا خواهد کرد افزود: افتخار آفرینی خوزستان، از رنگ های خاص مهم تر است. اگر چه ورود به مشکلات تیم های استان، به این معنا نیست که ما از باشگاه های دیگر غفلت خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خاطرنشان ساخت :سیاست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، حمایتی است و در طول این مدت که افتخار خدمتگزار ی به اهالی ورزش را دارم، هیچ گونه تفاوت بین تیمهای خوزستانی شرکت کننده درلیگ های مختلف رده های سنی باشگاه ها نبوده و با تمام توان در مورد حل مشکلات مختلف شان قدم خواهم گذاشت.
وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد :این تیم هویت و اعتبار فوتبال آبادان است که در تاریخ فوتبال ایران نقش بسزایی داشته است هر چند در این راستا نباید حمایت های موثر سازمان منطقه آزاد اروند از فوتبال خوزستان و باشگاه صنعت‌نفت آبادان را فراموش کرد.
حیدری با اشاره به فعالیت های درخشان باشگاه فولاد خوزستان بعنوان یکی از آکادمی های خوب حال حاضر آسیا نامبرد و تاکید کرد: باشگاه فولاد، کارخانه بازیکن سازی در کشور معرفی شده است و در این فصل از رقابت های لیگ برتر با به خدمت گرفتن سید سیروس پورموسوی یکی ازبهترین مربیان کشور به دنبال افتخار آفرینی دوباره است.
وی ذخیره فوتبال خوزستان رابسیار غنی دانست واز شهرستان های ماهشهر ،خرمشهر ومسجدسلیمان به عنوان پایگاه های موثر در فوتبال خوزستان نام برد و گفت: در آینده نزدیک نمایندگان فوتبال شهرستان های استان در رقابتهای فوتبال کشورمان خواهند درخشید.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.