به گزارش ایرنا صادق جلیلی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته اهواز با اشاره به هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در سه بخش بیمه ای ، درمانی و اقتصادی فعالیت داشته و به بیمه شدگان خود خدمات ارائه می دهد.
وی افزود: تامین اجتماعی خوزستان در بخش بیمه ای دارای هفت شعبه و چندین کارگزاری در سطح شهرستان اهواز و سایر شهرستان ها است که خدمات خود را از طریق این مراکز به شهروندان ارائه می کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: همچنین تامین اجتماعی در بخش درمان دارای هفت بیمارستان و 24 مرکز سرپایی در خوزستان است که در مجموع دارای 600 تخت بیمارستانی است که 59 درصد از شهروندان خوزستان را زیرپوشش خود دارد.
وی بیان کرد: علاوه بر هفت بیمارستان موجود، 2 بیمارستان 160 تخته و 96 تخته دیگر نیز در آبادان و دزفول در حال ساخت است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی راه اندازی می شوند.
جلیلی ادامه داد: در سال 95 حدود پنج میلیون و 700 هزار مورد پذیرش ، 53 هزار مورد بستری و بیش از 20 هزار مورد عمل جراحی در مراکز تامین اجتماعی خوزستان به ثبت رسید.
وی گفت: تامین اجتماعی در خوزستان دارای یک دستگاه ام آر آی، و 2 دستگاه سی تی اسکن و تجهیزات پیشرفته پزشکی است و پارسال 400 قلم تجهیزات مدرن جدید نیز برای مراکز زیرپوشش خریداری شد.
وی ادامه داد: اکنون در بیمارستان امیرالمومنین اهواز بخش های مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی وجود داشته که عمل های جراحی پیشرفته ای نیز در آن توسط متخصصان مطرح انجام می شود.
جلیلی با بیان اینکه امسال 70 میلیارد ریال بودجه تعمیرات را جذب کرده ایم افزود: در سال 96 در بخش بودجه تعمیرات پس از تهران دومین استان کشور بودیم که بودجه بالایی را برای این امر به خود اختصاص دادیم.
وی ادامه داد: اکنون یک نهضت ' آی تی' در سازمان تامین اجتماعی استان آغاز شده که با تکمیل این نوع خدمات و صدور کارت الکترونیکی سلامت، شرایط مناسبی برای سهولت در امر خدمت رسانی ایجاد می شود.
وی افزود:توجه ویژه به طرح تحول سلامت در برنامه های دولت دوازدهم نیز تداوم دارد همانگونه که در دولت یازدهم تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت خدمات داشت.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های سازمان تامین اجتماعی در خوزستان برای بهبود خدمات دهی به بیمه شدگان، بحث هتلینگ بیمارستانی است که در برخی از بیمارستان های استان یا به تازگی آغاز شده و یا به پایان رسیده است که در بیمارستان امیرالمومنین اهواز نیز این برنامه آغاز شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: توسعه و بازسازی اورژانس بیمارستان امیرالمومنین نیز از دیگر اقدامات مهم تامین اجتماعی خوزستان است که امید است تا پایان امسال به پایان رسیده و باعت بهبود کیفیت خدمات به بیمه شدگان شود.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.