یوسف بهداروندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از افتتاح بیمارستان 32 تخته کارون گتوند در بهمن 94 پذیرش و بستری بیماران در بخش‌های اطفال،داخلی و زنان آغاز شد.
وی افزود: با افتتاح اتاق عمل بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند تاکنون 11عمل جراحی مختلف صورت گرفته است که نخستین عمل جراحی در بخش زنان روزهای گذشته انجام شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند اضافه کرد:نخستین عمل جراحی زنان، عمل زنان کورتاژ بر روی زن حدودا 50 ساله در این بیمارستان انجام شد ، که این عمل کمتر از یک ساعت به طول انجامید و با موفقیت صورت گرفت.
دکتر بهداروندی از پیگیری مستمر عوامل مختلف بابت راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند قدردانی کرد و گفت: این بیمارستان با فضای مناسب و تجهیزات به روز پزشکی با حضور پزشکان عمومی و متخصص به اهالی این شهرستان خدمت رسانی می کند.
رئیس شبکه بهداشت گتوند همچنین افزود:بخش دیالیز این بیمارستان نیز با هشت تخت بستری آمادگی خدمات رسانی به بیماران است و با راه اندازی این بخش بیماران دیالیزی نیازی به مراجعه به شهرهای همجوار را ندارند.
بهداروندی ادامه داد : بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند دارای 2 اتاق عمل و 2 اتاق زایمان است و 110 نفر در بخش فنی و پشتیبانی به صورت مستقیم در این بیمارستان مشغول به کار هستند.
به گزارش ایرنا بیمارستان 32تختخوابی کارون گتوند با چهار بخش اطفال ، داخلی، زنان و جراحی بهمن ماه 94 با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.