کوروش بهادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد:از روز چهارشنبه روند کاهش دما را در شهرستان اهواز شاهد بودیم و دمای هوا از 51 درجه به 47 درجه کاهش یافت.
وی افزود: همچنین صبح پنجشنبه دمای هوا درمرکز استان 30 درجه بود که این میزان نسبت به صبح چهارشنبه شش درجه کاهش داشت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روزچهارشنبه شهرستان ماهشهر با 51 درجه گرمترین نقطه استان بود اما در روز پنجشنبه در این شهرستان و بیشتر نقاط استان با دمای 49 و 50 درجه مواجه بودیم که این نشان از کاهش دما در بیشتر شهرستان ها دارد.
وی بیان کرد: همچنین دمای هوا در شهرستان ماهشهر در روز چهارشنبه به 57 درجه رسید اما از روز پنجشنبه با کاهش دمای هوا در شهرهای استان مواجه خواهیم بود.
بهادری تصریح کرد: وزش باد قابل ملاحضه ای را نیز در شهرهای مرزی و ساحلی استان مانند اهواز، هندیجان در روز پنجشنبه بخصوص در بعداز ظهر شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: وزش باد در برخی از شهرستان ها همراه با گرد و غبار محلی از سوی کانون های داخلی همراه است که شعاع دید را تا سه کیلومتر کاهش می دهد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بیشتر نقاط استان دمای هوا از روز یکشنبه افزایش می یابد و در نوار ساحلی استان شاهد پدیده شرجی و رطوبت بالا خواهیم بود.
وی بیان کرد: باوزش باد از سوی شمال غربی استان کانون های گرد و خاک داخلی فعال شده و در برخی از شهرستان ها نظیر دشت آزادگان، ماهشهر و شادگان در روز پنجشنبه شاهد پدیده گرد و غبار محلی خواهیم بود.
در روز چهارشنبه شوش ، آبادان و گتوند با 52 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط خوزستان بودند.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.