کیاوش علاسوند پس از پیروزی مقتدرانه تیمش برابر آذرخش بندرعباس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در لیگ امسال تمام تیم ها قدر هستند و نمیتوان تیمی را دست کم گرفت اما با انگیزه ای که در بازیکنانم می بینم هدفمان قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به این که در این بازی اکثر بازیکنان تیمم را در اختیار داشتم افزود: به خوبی می دانیم که در لیگ امسال برای قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول کار بسیار دشواری داریم زیرا همه تیم ها حرفی برای گفتن دارند.
وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنانم به خوبی حساسیت کار را درک کردند و در زدن ضربات آخر دقت کافی را داشتند. خدا را شکر بازیکنانم از استرس کسب پیروزی خارج شدند و در ادامه بازی ها با خیال آسوده تر به کار خود ادامه می دهند.
علاسوند در خصوص تیم آذرخش گفت: حریف تیم شایسته و خوبی است و چیزی برای از دست دادن نداشت اما خیلی بدموقع به به پست ماخورد چرا که ما محکوم به بردن بودیم و نمی خواستیم در اهواز امتیاز از دست بدهیم.
وی با بیان اینکه انتظار برد با این تعداد گل را داشتم افزود: بازیکنانم در این بازی انگیزه بسیار بالایی داشته و می دانستیم که پیروز میدان هستیم. ما تیم حاکم بر بازی بودیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
وی در پایان گفت: تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و در هر بازی عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد امیدوارم تا پایان فصل نتایجی در خور شان تیم کسب کنیم.
دیدار بین دو تیم فوتسال ملی حفاری و آذرخش بندرعباس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با برتری 5 بر صفر حفاری به پایان رسید.
در حال حاضر تیم حفاری با کسب 4 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.
6002 خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.