به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم نماز جمعه آبادان افزود:مساله حجاب و حفظ حجاب یک امر الهی است و همه کسانی که به حکم الهی پایبند هستند حجاب را پذیرفته اند، حجاب محدودیت نیست بلکه باعث می شود تا شخصیت زن حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران به حجاب به عنوان یک تکلیف الهی نگاه می کند اظهار داشت:رعایت نکردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی از حربه های مهم دشمنان در راستای اسلام زدایی در جامعه است که باید با آن مقابله کنیم.
خطیب جمعه آبادان گفت:دشمنان با برنامه های فرهنگی و تهدید نرم خود دنبال ضربه زدن به اصول و ارزش های الهی و اخلاقی در جامعه هستند بنابراین باید دارای بینش و بصیرت بود.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به 19 تیر سالروز کودتای نوژه و خنثی شدن آن گفت: آمریکایی ها از همان روزی که انقلاب به ثمر نشست به دنبال این بودند که ضربه ای بزرگ به آن وارد کنند که هرگز موفق نخواهند شد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه دینی مهم برشمارد و تصریح کرد:آن چیزی که جلوی مفاسد اجتماعی را می گیرد امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود:آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مورد حمایت قرار گیرند و تمام آحاد جامعه مکلف اند تا این اصل را در جامعه رواج دهند زیرا این توصیه مهم دین مبین اسلام است.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و لزوم صرفه جویی در این فصل گفت:باید در مصرف دقت کنیم تا از نعمت ها بهره لازم را ببریم،از شهروندان انتظار داریم در این فصل گرم سال در مصرف آب و برق صرفه جوی کنند.
7104/6068
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.