سرپرست اداره فرهنگ و ا رشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) بر ضرورت برگزاری بهتر و با کیفیت تر همایش استانی «خورهای احساس» در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشست انجمن شعر و ادبیات بندر امام خمینی (ره) تلاش در جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره خورهای احساس مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این نشست که به ریاست ذوالفقار شریعت رئیس انجمن شعر و ادبیات و دیگر اعضای اصلی انجمن برگزار شد، نظرات و پیشنهادات اعضاء در خصوص جشنواره مطرح گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی «ره» که در این نشست حضور داشت خواستار همکاری کلیه اعضا در  برگزاری هر چه بهتر جشنواره شد.

سید ستار فاطمی  اظهار داشت: پیگیری کتاب های شعر منتشرشده از سوی انتشارات استان خوزستان می تواند در حضور حداکثری شاعران استان و برگزاری هر چه بهتر جشنواره «خورهای احساس» بسیار تاثیر گذار باشد.  

ذوالفقار شریعت با توجه به استقبال هنرمندان شاعر استان خوزستان از این جشنواره، همچنین گرمای بی سابقه ی استان خوزستان خواستار برگزاری این جشنواره در نیمه ی دوم سال جاری شد.

همایش دو سالانه ی خورهای احساس با هدف معرفی کتاب شعر برتر استان خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و به میزبانی انجمن شعر و ادبیات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی «ره» در سال  جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.