به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر عبداله پارسا اظهار کرد: امسال این دانشگاه با میزبانی 11 هزار و 18 نفر، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه پیام‌نور با میزبانی چهار هزار و 692 نفر، آموزش و پرورش با میزبانی چهار هزار و 183 داوطلب و دانشکده فنی پسرانه شهید چمران با میزبانی یک‌هزار و 730 نفر،حوزه‌های اصلی برگزاری کنکور سراسری در اهواز هستند.
وی افزود: آزمون سراسری گروه‌های آزمایشی رشته ریاضی، فنی و علوم انسانی در صبح پنج‌شنبه برگزار می‌شود که در دانشگاه شهید چمران 2 هزار و 917 نفر در رشته ریاضی و یک‌هزار و 25 نفر در رشته انسانی رقابت می‌کنند و عصر روز پنج‌شنبه، 750 داوطلب در رشته هنر در این حوزه به رقابت می‌پردازند.
پارسا ادامه داد: صبح روز جمعه نیز، در این دانشگاه چهار هزار و 504 داوطلب برای شرکت در آزمون رشته تجربی و در عصر این روز یک‌هزار و 822 داوطلب برای آزمون رشته زبان خارجی حضور خواهند داشت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همراه داشتن کارت ورود به آزمون الزامی است و در صورت همراه نداشتن کارت از ورود داوطلبان به جلسه امتحان جلوگیری می‌شود.
وی اضافه کرد: باجه رفع نقص کارت دراین دانشگاه از امروز در مقابل درب شمالی دانشگاه روبروی پل پنجم از ساعت 8:30 تا 12 و از ساعت 14 تا 18 پاسخگوی داوطلبانی خواهد بود که در کارت ورود به جلسه آن‌ها نقص وجود دارد و به داوطلبان توصیه می‌شود که در صورت نیاز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به این باجه مراجعه کنند تا در صبح روز آزمون مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.
پارسا بیان کرد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز اندیشیده شده و از داوطلبان می‌خواهیم برای راحتی هرچه بیشتر، از آوردن وسایل اضافه خودداری کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همچنین در روزهای برگزاری آزمون، اجازه ورود خودروهای داوطلبان به دانشگاه داده نمی‌شود و به‌اندازه کافی سرویس‌های رفت و برگشت در دانشگاه برای جابجایی داوطلبان وجود دارد.
3004/6002
دریافت کننده: خاطره غفاری**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.