شهاب رزمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مصوبه هیات دولت پیرامون تغییر ساعات اداری اظهار کرد: بر اساس این مصوبه به استانداران اختیار تغییر ساعت اداری داده شده که استاندار خوزستان هنوز تصمیمی برای این مصوبه نگرفته است.
وی افزود: البته این مصوبه برای استان هایی که پنجشنبه ها تعطیل هستند متفاوت اعمال می شود و این مورد در تکمیل مصوبه قید شده است.
رزمی ادامه داد: از تاریخ 13 خرداد نیز تغییر ساعات کاری از هفت و 45 دقیقه تا 14 و 45 به تمامی ادارات خوزستان اعلام شد. همچنین در دمای بالای 49 درجه سانتیگراد ساعت کاری ادارات تا ساعت 13 اعلام شده است.
وی ادامه داد: در روز شنبه 10 تیر نیز به خاطر بالا بودن دما، ساعت کاری ادارات در خوزستان تا ساعت 13 اعلام شده است.
به گزارش ایرنا هیات دولت به استانداران در تمامی شهرهای استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و نیز در شهرهایی از استان های کرمان، فارس، یزد، ایلام و سمنان که دمای بالاتر از 45 درجه دارند، اختیار داد بنابر تشخیص شرکت های توزیع نیروی برق، ساعات شروع و پایان کار ادارات و دستگاه های مشمول را به ساعت 6 و 30دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه تغییر دهند.
هیات وزیران همچنین کلیه وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکت های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی غیر دولتی و بنگاه های تولیدی را مکلف کرد نسبت به تولید برق با استفاده از مولدهای اضطراری خود در ساعات 12 تا 16 در ماه های تیر و مرداد اقدام کنند.
7164 /6037
خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.